Geplaatst door AllSolutions

CrossOver en AllSolutions gaan samenwerken

CrossOver bestaat uit de bedrijven CrossOver Consultancy, Coolminds, CrossOver Business Solutions, Network Operations, Victor, RedMarbles, Xooq en Sjootz. Zij zochten naar een oplossing om de verschillende administraties van de bedrijven samen te voegen in één systeem. Hierbij was het belangrijk om per bedrijf losse projectadministraties te hanteren. Met de softwareoplossing van AllSolutions heeft CrossOver nu beter zicht in de uren en kostenverdeling, waardoor het facturatieproces aanzienlijk wordt versneld. CrossOver maakt gebruik van de modules financieel, projecten, urenverantwoording, contractadministratie en document beheer.

Leo Koster, algemeen directeur van AllSolutions: “De expertise binnen datacenter Netwerk Operations zorgt voor de betrouwbare hosting van kritische bedrijfsapplicaties. Dankzij het hechte onderling contact ervaren onze klanten een perfecte service en optimale kwaliteit. Zo hebben wij een goede grip op de gehoste diensten, wat zorgt voor een optimale beschikbaarheid van bedrijfsinformatie.”

Onno Ebbens, directeur van CrossOver: “Het was voor mij een verrassing hoe makkelijk de verschillende administraties in één geïntegreerd systeem werden samengevoegd. Het softwarepakket biedt een helder overzicht en zorgt voor uniformiteit in de diverse managementrapportages. Ons facturatieproces verloopt hierdoor een stuk sneller.”