Crowdmedia blijft groeien!

Je leest het goed: het ís weer zover. Het team van Crowdmedia uit Zwolle blijft zich ook in deze tijd uitbreiden. Op 1 december voegde de Arnhemse Manouk van Dijk (26) zich bij de Crowd. Deze sportieve duizendpoot met een achtergrond in de communicatie gaat aan de slag als projectmanager. En wie de Crowd een beetje kent, weet meteen hoe laat het is. That’s right: confetti time!
Manouk: “Crowdmedia kwam via een advertentie op mijn pad. Op de website las ik vervolgens een tekst die me altijd bijblijft: ‘We nemen onze klanten serieus. Onszelf wat minder.’ Naar aanleiding daarvan heb ik een sollicitatie gestuurd. Tijdens de kennismaking merkte ik aan alles dat hier een hele open en persoonlijke cultuur heerst. Dat verwachtte ik al, zoiets voel je meteen.”
Yasser Dehnavi, oprichter van Crowdmedia, is erg blij met de komst van Manouk. “Er komt nu meer marketingcommunicatiekennis in het projectmanagement-team. Hierdoor gaat de kwaliteit van onze creaties omhoog.”
Manouk rondde zes jaar geleden haar studie Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen af bij haar eerste werkgever. Daar leerde ze zichzelf aan om met Photoshop en InDesign te werken. Ook deed ze ervaring op als uitgever en projectcoördinator. Ze is punctueel en gestructureerd; in haar vrije tijd ruimt ze graag de kledingkasten van haar vriendinnen op. Maar alleen als ze niet aan het knuffelen is met haar kat Jaap.
Wie zijn we en wat doen we bij Crowdmedia?
Met een team van negentien contentwonders tackelen we elke dag opnieuw contentmarketingvraagstukken voor onze klanten. Zonder blikken of blozen wisselen we een sterk staaltje contentmarketing af met veel te slechte woordgrappen. We delen onze kennis net zo graag als onze favoriete gifjes, bouwen scherpe contentcampagnes en de beste tosti’s. Iemand? #letsketchup
Meet the Crowd.
Partners in contentcrime.
Deze unieke contentaanpak blijft niet onopgemerkt. Bekende merken als Keolis Nederland (Syntus), Salland Zorgverzekeringen, Landstede Groep, SUEZ en Centraal Beheer zijn dan ook onze partners in contentcrime. Samen met hen werken we aan langdurige klantrelaties.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.