Geplaatst door Custolutions | Life Event Consultancy

CUSTOLUTIONS – Voor echte klantoplossingen bij Life Events

Vanaf vandaag is Nederland een nieuw Consultancy bureau rijker, dat zich specifiek richt op het voorkomen van gedoe rondom het regelen van financiële zaken bij Life Events: CUSTOLUTIONS.

“Met Custolutions wil ik echte oplossingen voor klanten bieden en zorgen dat de rust terugkeert in het leven van mensen. Ze hebben immers wel iets anders aan hun hoofd dan gedoe over financiën”, vertelt Anneke Janssen. “Ik help financiële instellingen om een klantvisie te ontwikkelen. Met een duidelijke plek voor het voorkomen van gedoe bij Life Events, zoals overlijden en scheiden. En relevante hulp en aandacht, zodat klanten ervaren dat het bedrijf begrijpt wat ze meemaken en de tevredenheid stijgt.”

Van hartverscheurende feedback tot hartverwarmende reviews

Anneke Janssen nam na 34 jaar ontslag bij ABN AMRO, waar ze verschillende bedieningsconcepten heeft opgezet voor het ontzorgen van klanten tijdens Life Events. De jury van de Financial Marketing Award noemde haar de initiator en katalysator achter deze concepten, de basis van duurzame verbeteringen. Nu gaat ze bedrijven en particulieren bijstaan als Life Event Consultant. Om bedrijven zelf aan het stuur te zetten geeft Janssen ook maatwerk lezingen over Customer Experience Management tijdens Life Events. Hoe je van hartverscheurende feedback tot hartverwarmende reviews komt. En hoe dat hand in hand gaat met de winstgroei van het bedrijf.

Financieel Uitzicht en rust

Om met de voeten in de klei te blijven, wil Janssen ook particulieren helpen. “Dat doe ik door ze bij een Life Event de regeldingen uit handen te nemen en rust te creëren. Met name vrouwen kunnen vaak ondersteuning gebruiken.* Door het in kaart brengen van de ‘nieuwe financiële situatie’ na een Life Event, bied ik inzicht én Financieel Uitzicht.”

Waarom Life Event Consultancy?

Na het overlijden van een dierbare, ontslag of een scheiding zitten mensen vaak met de handen in het haar. Financiële instellingen zijn onvoldoende in staat om hun klanten zorgen uit handen te nemen. Sterker nog, klanten voelen zich regelmatig van het kastje naar de muur gestuurd. Of moeten drie keer uitleggen dat hun partner is overleden. De financiële sector heeft in 2018 zo’n €500 miljoen misgelopen door slechte klantenservice.** Dat kan op alle fronten beter met een win-win voor bedrijven én consumenten.

Custolutions – Life Event Consultancy is gevestigd in Haastrecht, het groene hart van de randstand.
Voor meer informatie bel of mail Anneke op 06-10014611 of anneke@custolutions.nl. Of kijk op de website custolutions.nl

*uit onderzoek van het CBS blijkt dat meer dan 50% van de Nederlandse vrouwen niet financieel redzaam is. 75% van de vrouwen weet niet welke invloed een scheiding heeft op het pensioen. Als zij er ineens alleen voor komen te staan, gaan vrouwen er gemiddeld 25% in koopkracht op achteruit.
**dit blijkt uit een studie van adviesbureau Lopes Slot.