Industry Wire

Geplaatst door RTB

Cyril Westerhof aangetrokken als Country Manager RTB House

RTB House – een techbedrijf gespecialiseerd in geavanceerde retargeting scenario’s en wereldwijd opererend – heeft een nieuwe Country Manager in Europa benoemd. Als Country Manager Benelux krijgt Cyril Westerhof de verantwoordelijkheid over de omzet en verdere groei van RTB House in de Benelux. Het wordt zijn missie om adverteerders te laten ervaren dat er met de deep-learning algoritmen van RTB House hogere conversies kunnen worden behaald op retargetingcampagnes. Deze benoeming gaat de positie van RTB House in de Benelux als een toonaangevende retargeting dienstverlener dus versterken.
 
Stijging vraag naar programmatic buying    
De verwachting is dat marketing-uitgaven voor programmatic buying vanaf 2015 tot 2019 met 53% gaan stijgen in Nederland, aldus het Magna Global Report van juni 2016. Deze enorme groei en interesse vanuit de markt is een kans voor RTB House om nog meer voet aan grond te krijgen in de Benelux.
Filip Pieczyński, Business Development Director Iberia, Italië en de Benelux benadrukt dat een fysieke aanwezigheid in de Benelux een prioriteit is voor RTB House. “Wij zijn voornemens de concurrentiepositie van RTB House flink te versterken op de West-Europese markten. Het is een competitieve omgeving waarbij het belangrijk is om vertegenwoordigers van RTB House ín de markt te hebben. Hierdoor kunnen we de exponentiele groei van de vraag aan. Met Cyril Westerhof halen we een online fanatiekeling in huis die volledig up to date is over de laatste ontwikkelingen in de wereld van programmatic bying en specifiek retargeting.
Cyril begon zijn carrière bij één van de grootste affiliate netwerken van Nederland: Daisycon. Hij werkte daar als een affiliate marketeer en was verantwoordelijk voor het zo efficient mogelijk runnen van campagnes. Aangezien het om performance based advertising ging, lag zijn focus van oudsher al op het eindresultaat van campagnes.           
Zijn werk op het gebied van display advertising & retargeting bij zijn latere werkgever, Ve Interactive, was van onschatbare waarde voor de ontwikkeling van hun commerciële team. Van deze kennis en ervaring, maar vooral ook van zijn passie om het maximale uit retargetingcampagnes te halen, gaan de klanten van RTB House in Nederland profiteren.
 
Over RTB House
RTB House is één van de weinige bedrijven in de wereld die het voor elkaar heeft gekregen om eigen technologie te ontwikkelingen waarmee voor klanten online advertenties (display) in een RTB model (real-time bieden) zeer efficient en effectief gekocht kunnen worden. Het is één van de meest dynamisch groeiende Europese techbedrijven. RTB House heeft patent op een eigen ad buying engine, aangedreven door deep-learning algoritmen en helpt hiermee toonaangevende adverteerders hun korte, middellange en lange termijn doelen online te bereiken middels geavanceerde retargetingcampagnes.
 
In de afgelopen 4 jaar heeft RTB House haar activiteiten gelanceerd in meer dan 40 landen in Europa, LATAM, APAC en MEA regio, met de recente kickoffs in Dubai en Singapore. Het bedrijf heeft op dit moment 850 unieke campagnes voor internationale merken wereldwijd en bestaat uit meer dan 160 medewerkers over de hele wereld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht