Daisycon verfrist huisstijl en website

Om de stabiliteit van de Daisycon website te waarborgen is de site in de afgelopen periode omgezet naar een nieuwe omgeving. Dit was tevens een mooi moment om zowel de site als de Daisycon-huisstijl een grondige make over te geven. Door het veel vaker toepassen van wit als kleur, oogt de site, in lijn met de aangepaste huisstijl, veel lichter en opener. Dit past beter bij het Daisycon van nu, dat door het toepassen van sociale media, en veel kortere communicatielijnen, veel dichter bij haar medewerkers, publishers en adverteerders wil staan. De openheid en transparantie van het systeem én van ons als bedrijf is één van de zaken waar we extra alert op zijn. Uiteraard hebben we niets gedaan aan ons vertrouwde logo en de kleur Daisycon-groen, maar omdat we deze hebben losgehaald van de zwarte balk, oogt het allemaal wat frisser.
De aangepaste huisstijl bent u al tegengekomen als u ons op een beurs heeft gezien; onze vernieuwde stand benadrukt het internationale karakter van het Daisycon-systeem dat tegenwoordig in vier talen beschikbaar is (Nederlands, Engels, Duits en Frans). Met onze vernieuwde website is het ook sneller mogelijk om andere talen toe te voegen en andere ontwikkelingen snel beschikbaar te krijgen. Toch blijven we met onze voeten in de Nederlandse klei: we blijven bovenal trouw aan onze Nederlandse roots: de no-nonsense vormgeving van bijvoorbeeld onze advertenties zijn daar een goed voorbeeld van.
Met deze vernieuwde huisstijl zijn we ervan overtuigd dat u Daisycon zal blijven herkennen als hét performance based online marketing netwerk, met een frisse blik op de toekomst!
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.