Decos doopt november tot Maand van het Klantcontact

Noordwijk, 2 november 2015 – Innovatiehuis Decos roept de maand november uit tot de Maand van het Klantcontact. Decos gaat gedurende deze maand samen met haar klanten door middel van workshops, lezingen en webinars de diverse aandachtspunten en technologische mogelijkheden van klantcontactoplossingen onder de aandacht brengen. Op die manier verschaft het Noordwijkse bedrijf nieuwe kennis over de behandeling en integratie van klantvragen.
Decos, het compleet digitale IT-bedrijf uit Noordwijk is op 12 november aanwezig op het KCC Congres en zal door Gerard Stemmerik, projectleider ZGW en KCS bij de gemeente Oegstgeest alles worden verteld over de gevolgen van zaakgericht werken voor het klant contact centrum (KCC). Een week later, op donderdag 19 november, organiseert Decos de tweede JOIN Klantcontact Klantdag in Utrecht. Met het thema ‘Dienstverlening is van ons allemaal’ informeert regiomanager Marcel Stevens de bezoekers over de laatste ontwikkelingen ten aanzien van JOIN Klantcontact (JKC), de klantcontactoplossing van Decos,
“We hebben een gevarieerd en informatief programma samengesteld”, aldus Stevens. “Zo geeft adviseur Bedrijfsvoering Cindy Gulpen van de gemeente Nuth inzicht in hun gebruik van JKC aan de hand van een praktijkcase, zijn er diverse externe sprekers en zijn er uiteraard presentaties over de nieuwste ontwikkelingen ten aanzien van JKC voor zowel de korte als de lange termijn. Deze Klantdag is een ideale gelegenheid om informatie te halen, kennis te delen en te netwerken!”
KCC Award
Tijdens de JOIN Klantcontact Klantdag wordt ook de KCC Award geïntroduceerd; een jaarlijks te verdienen award voor organisaties die in een jaar de beste resultaten hebben behaald met de klantcontactoplossing van Decos. Verder zal deze maand op social media veel aandacht worden besteed aan klantcontact met de volgende hashtag: #maandvanhetklantcontact. In deze maand is het ook mogelijk om voor uw klantcontactafdeling een lunch of borrel te winnen door een KCC-selfie te maken met bovengenoemde hashtag.
Webinars
Gedurende de Maand van het Klantcontact worden drie webinars georganiseerd waar deelnemers op een interactieve manier kennis kunnen maken met diverse JOIN Klantcontact onderwerpen, koppelingen en voordelen. Geïnteresseerden kunnen zich nu al via de website aanmelden voor al deze evenementen (https://www.decos.com/nl/evenementen).
##
Over Decos
Decos is een innovatiehuis met een focus op het verbeteren van productiviteit en het bouwen aan een duurzame samenleving. Met haar technologie en visie haalt Decos de toekomst naar het nu en stelt zij organisaties in staat te transformeren in het bedrijf van morgen. Decos is het eerste bedrijf in Nederland dat honderd procent papierloos werken heeft doorgevoerd en ontwikkelt onder andere ook producten die klanten in staat stellen het gebruik van papier te reduceren. Oplossingen van Decos richten zich op het digitaal vergaderen, document- en informatiemanagement, real-time samenwerking en mobiliteit. www.decos.comwww.decos.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.