Dept wint drie Esprix awards met bol.com

AMSTERDAM, 9 juli 2021 – Digital agency Dept is in de prijzen gevallen tijdens de Esprix Awards-uitreiking. Dept werd drie keer genomineerd en ging met een zilveren en twee bronzen awards naar huis. Esprix is een vakprijs voor de beste marketingcampagnes die creativiteit met aantoonbaar resultaat laten zien. Met de ‘De winkel van blije koppies’-campagne voor bol.com won Dept de awards.
Met een interactieve campagne die een slimme combinatie van online en offline elementen gebruikte, wist Dept samen met bol.com de prijzen naar binnen te slepen. De zilveren award werd uitgereikt aan de ‘De winkel van blije koppies’-campagne in de categorie ‘b2c’. Daarnaast ontving Dept een bronzen award in de categorie ‘Sales promotions & Activations’. En de derde prijs is een bronzen award uitgereikt in de categorie ‘Retail, etail & ecommerce’.
‘De winkel van blije koppies’-campagne was een en al magie voor kinderen en een groot gemak voor ouders. Dept was verantwoordelijk voor zowel de technische als creatieve uitingen van de marketingcampagne.
“De campagne leverde ons weer een mooie uitdaging met bol.com op”, vertelt Nina de Ridder, Associate Creative Director bij Dept. “Het gaf ons de kans om een goede dosis creativiteit te combineren met tech. En zo’n combinatie resulteert in grensverleggend werk! Ook zullen we nooit de samenwerking met Bram van der Vlugt vergeten. Het was een enorme eer met hem samen te mogen werken.”
Hi, wij zijn Dept – digital agency voor creativiteit, technologie en data. Wij helpen onze klanten met het bouwen en versnellen van hun digitale business door leidende digitale producten, diensten en campagnes te ontwikkelen. In Nederland werkt ons team van 500 Depsters dagelijks vol trots voor prachtige merken als bol.com, Eneco, Bugaboo, ABN AMRO, Univé verzekeringen en De Nederlandse Loterijen. www.deptagency.com/nl-nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.