Geplaatst door Devolo

devolo voor het eerst op IFA 2015 met zakelijke divisie Operator Solutions

Bunnik, 18 augustus 2015 – IFA 2015 staat voor devolo dit jaar in het teken van ‘Smart Home & Powerline – A powerful connection’. Op deze elektronicavakbeurs presenteert devolo dit jaar zijn nieuwe producten voor slimme huizen en netwerken. Medewerkers van de zakelijke divisie Operator Solutions van devolo staan in stand 225 in hal 3.2 klaar voor het beantwoorden van vragen van serviceproviders. Tijdens IFA 2015 laat devolo Operator Solutions zien hoe eenvoudig het is om aan eindgebruikers breedbanddiensten voor in het gehele huis te leveren. Door gebruik te maken van zowel de nieuwste dLAN- als wifi-technologie, zorgt devolo ervoor dat het – naast met smart-tv’s – ook mogelijk is om met smartphones, tablets en laptops de nieuwe producten en diensten optimaal te benutten.

Perfecte verbinding voor alle triple-play-diensten
IPTV en video-on-demand in HD, kraakheldere voice-over-IP en snel breedbandinternet: bijna al deze applicaties vereisen overal in het huis een high-performance internetverbinding. Door middel van VDSL-, FTTH- en LTE-verbindingen leveren serviceproviders een breed aanbod van hogesnelheidsbreedbanddiensten en -producten. devolo Operator Solutions garandeert een perfecte beschikbaarheid in huis. Met de Powerline-technologie verandert elk stopcontact in een toegangspunt tot het internet. Hierdoor zijn de breedbandprestaties in elke kamer optimaal.

De beste wifi-prestaties door het gehele huis: van smart-tv tot en met smartphone
Mobiele devices spelen een steeds grotere rol in het leven van consumenten. devolo verbreedde daarom zijn aanbod van producten voor serviceproviders met een uitgebreid wifi-netwerkportfolio. Met op Powerline gebaseerde wifi-oplossingen krijgen smartphones, tablets en laptops optimaal toegang tot breedbanddiensten. devolo maakt daarvoor gebruik van zijn unieke WiFi Sync-technologie die wifi via meerdere compacte toegangspunten door het gehele huis in elke kamer en tot in elke hoek beschikbaar maakt.

Powerline OEM-expertise van de wereldwijde marktleider
devolo is de wereldwijde marktleider in het Powerline-segment en leverde al meer dan 25 miljoen dLAN-producten. De zakelijke divisie Operator Solutions realiseert in samenwerking met internationale klanten maatwerkoplossingen. Een wereldwijd netwerk maakt snelle levertijden mogelijk. Verder onderscheiden devolo-producten zich door hun uitstekende kwaliteit, wat nog onderstreept wordt door het feit dat de producten bijna nooit worden teruggebracht naar de leverancier. devolo Operator Solutions is een betrouwbare partner van een groot aantal Europese serviceproviders.