Dibbadoo wil het MKB online succesvoller maken

Volgens Stephan van Soest, oprichter van Dibbadoo, zijn ondernemers best goed op de hoogte van alle online ontwikkelingen: “Veel MKB’ers weten wat er speelt, alleen vinden ze het lastig hier zelf invulling aan te geven. Wij gaan ze hiermee helpen in de vorm van een alles-in-één pakket.” De websites worden ingericht in de huisstijl van de klant en geoptimaliseerd voor smartphones en tablets. Klanten die bijvoorbeeld hulp willen bij tekst en inhoud kunnen gebruikmaken van tekstschrijvers.
Online succesvoller
De missie van Dibbadoo is het MKB online succesvoller te maken. Het bedrijf geeft aan de komende maanden diverse producten op de markt te brengen die hieraan moeten bijdragen. Denk hierbij aan hulp bij social media en het verzorgen van online advertentiecampagnes.
Concurrentie
Concurrenten als DTG en Wegener bieden soortgelijke producten aan. Dibbadoo maakt bij haar product gebruik van WordPress. “Doordat wij slim gebruikmaken van open source software, zijn we in staat de ontwikkelingskosten laag te houden. Hier profiteert de klant weer van”, aldus Stephan.
Over Stephan van Soest
Stephan van Soest (25) richtte anderhalf jaar geleden, na zijn studie aan de New Business School Amsterdam, internetbureau Rocket24 op. Een bedrijf dat zich toelegt op de ontwikkeling van websites en online campagnes voor corporate klanten zoals Today’s Groep, LeasePlan en Omroep MAX. Rocket24 is investeerder in Dibbadoo.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.