Industry Wire

Geplaatst door Digibiz | Wij zijn online marketing

Digibiz neemt belang in Tribal China

“De uitbreiding naar China biedt ons meer flexibiliteit bij grote opdrachten, het ontsluit nog meer kennis van zoekmachine-marketing en het geeft ons toegang tot het BAIDU-netwerk in Azie?. Dat zijn belangrijke argumenten voor ons om een aandeel in Tribal China te nemen”, aldus Tijs Vrolijk.
“Samen met ondernemer Bjo?rn van der Veen zullen we vanuit China ook de lokale markt – en internationale spelers die vanuit China opereren – gaan bedienen”. Daarnaast kunnen we nu met Tribal Internet Marketing, dat ook een belang heeft in Tribal China, gedriee?n optrekken in de regio. Dat staat natuurlijk veel sterker. We bieden nu gezamenlijk complete online marketing dienstverlening in de regio; alle internetdiensten op het gebied van strategie, ontwikkeling en marketing.”
De directie van Digibiz, bestaande uit Martijn Vervoordeldonk en Tijs Vrolijk, heeft veel vertrouwen in deze stap die hun onlangs herijkte missie onderstreept. Digibiz wil namelijk organisaties helpen hun doelstellingen te bereiken door online marketing optimaal in te zetten. Met mensen die de kennis bezitten om strategisch marketingadvies te geven en de kunde om ook de praktische uitvoering te verzorgen. Dat wordt onderstreept door de uitspraak: “Wij zijn Digibiz. Wij zijn online marketing.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht