Digital Dinner Amsterdam: sprekers bekend en uitverkocht

De sprekers voor Digital Dinner Amsterdam, de exclusieve avond met diner voor digitale creatieven uit binnen- en buitenland, zijn bekend gemaakt. Het gaat om sprekers van Google Creative Lab, Great Works, Tictail, R/GA en Barbarian Group. Thema van deze tweede editie is ‘What’s next & who’s next in digital’. Tickets voor de avond zijn uitverkocht.
Digital Dinner Amsterdam vindt op 20 maart plaats. Bezoekers zijn 100 senior en junior creatieven van nationale en internationale digitale bureaus.
Sprekers als Maximilian Madile (Google Creative Lab), Ted Persson (Great Works), Carl Waldekranz (Tictail), Elizabeth Valleau (R/GA) en Benjamin Palmer (Barbarian Group) presenteren zichzelf in restaurant Pompstation. Ze zijn allen aangesloten bij het internationale collectief van creatieven, Creative Social. De bezoekers, senior en junior creatieven van vooraanstaande digitale bureaus, wisselen tijdens het informele diner van gedachtes over de ontwikkelingen op hun vakgebied. Moderator van de avond is Mervyn ten Dam (ACHTUNG!).
Na het succes van de eerste editie werd besloten ook dit jaar een diner te organiseren, als afsluiter van de eerste dag van het Digital Marketing Live! in de Westergasfabriek. Het event wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.
www.digitaldinneramsterdam.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.