Industry Wire

Geplaatst door Docdata

Docdata sluit 4-jarig fulfilment contract met VVV Nederland

Met de website www.vvvcadeaubonnen.nl biedt VVV een online portal voor niet alleen de eigen VVV Cadeaubon, Nationale Dinercheque en de onlangs geïntroduceerde VVV Lekkerwegkaart, maar ook cadeaukaarten van andere aanbieders, zoals de bol.com cadeaubon en de Nationale Bioscoopbon. Online cadeaubonnen bestellen is niet alleen populair bij consumenten, maar geniet ook steeds meer belangstelling bij bedrijven als relatie- of eindejaarsgeschenk.
Jack Heijkans, Algemeen Directeur van Docdata Fulfilment B.V.: “Wij zijn uitermate blij met VVV Nederland als partner. De online cadeaukaarten markt maakt een stevige groei door. Wij willen met onze specifieke expertise VVV Nederland helpen hun omnichannel propositie te verbeteren, want we zullen ook een deel van de VVV kantoorbevoorrading voor onze rekening nemen. Dat doen we enerzijds met onze hoogwaardige dienstverlening maar ook met onze personalisatie service die we komend jaar gaan uitrollen. Consumenten kunnen dan gepersonaliseerde kaarten bestellen, en daarmee onderscheidt VVV Nederland zich positief van andere aanbieders.”
Herre Dijkema, Directeur Financiën en Organisatie van VVV Nederland: “Een efficiënte en betrouwbare fulfilment is voor onze organisatie van essentieel belang. Onze klanten moeten er te allen tijde blindelings van uit kunnen gaan dat zij hun bestelde cadeaubonnen en/of cadeaukaarten correct en op tijd geleverd krijgen. Daar staan wij voor. De gedegen expertise die Docdata heeft opgebouwd in fulfilment activiteiten geeft ons het volste vertrouwen in een succesvolle samenwerking. Zo kunnen wij onze klanten optimale logistieke kwaliteit bieden terwijl we ons tegelijkertijd kunnen focussen op onze kerntaak: het ontwikkelen en vermarkten van innovatieve producten en diensten op het gebied van toerisme en vrije tijd.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht