Geplaatst door MobPro

Dominiek van Esse benoemd tot Managing Director bij MobPro

Amsterdam, 21 februari 2018 – Dominiek van Esse (27 jaar) benoemd tot Managing Director bij mobiel mediabureau MobPro. Na vijf jaar het aanspreekpunt geweest te zijn voor binnen- en buitenlandse uitgevers, is Van Esse nu ook verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding aan het Amsterdamse bureau.

Dominiek van Esse: “De afgelopen vijf jaar ben ik met het operationele team bij MobPro aanééngesloten bezig geweest met het vertalen van opportunities, gesignaleerd in de markt, naar daadwerkelijke technische oplossingen voor onze adverteerders. Ik vind het interessant om te kijken hoe ik campagnemanagement en accountmanagement kan integreren, zodat er nog beter begrip ontstaat over wat er aan zowel adverteerderszijde als de technologische kant nodig is om consument en merk te verbinden via smartphones.”

Van Esse rapporteert aan CEO Diederick Ubels. Ubels: “In de markt praten ze al over “Do van MobPro”. Hoe kan het ook anders met haar onuitputtelijke enthousiasme, onfeilbare kennis en ambitie. Haar benoeming tot managing director is dus een heel logische keuze en we geloven dat Dominiek de ideale vrouw is om MobPro te leiden.”