Geplaatst door ScanGo

Dubai kiest parkeeroplossing van het Nederlandse ScanGo

De grootste parkeer operatie wereldwijd in Dubai kiest voor de geautomatiseerde parkeeroplossing van het Nederlandse ScanGo.

ScanGo.nl richt zich op het volledig geautomatiseerd verwerken van parkeer – en verkeersovertredingen met behulp van scanauto’s en camera’s. Daarnaast biedt ScanGo geavanceerde oplossingen voor geautomatiseerde controle van de openbare ruimte.

ScanGo leverde het afgelopen jaar al de modernste parkeer- en controle software voor diverse Nederlandse organisaties. En nu ook in de Verenigde Arabische Emiraten. “Dat onze oplossing wordt ingezet is wel een grote doorbraak en waardering van onze innovatieve oplossingen” aldus de directie van ScanGo.

Met behulp van scanauto’s en Artificial Intelligence (AI) worden in Dubai kentekens herkend en gecontroleerd op rechten. Als er niet tijdig betaald is voor een parkeerplaats, wordt dit gesignaleerd en krijgt de overtreder via SMS een bericht met bekeuring en kan deze meteen betaald worden.

Met meer dan 180.000 betaalde parkeerplaatsen is dit de grootste parkeerconcessie met scanauto’s ter wereld.

ScanGo is succesvol dankzij innovatieve modulaire en gebruikersvriendelijke oplossingen, waarbij de gebruiker en het bedrijfsproces altijd centraal blijven gesteld. Continuïteit en services worden geborgd door jarenlange ervaring en strategische partnerships.

Met een snel groeiend aantal gebruikers in Nederland en nu ook Dubai als internationale referentie is ScanGo klaar voor een verdere internationale groei.

LinkedIn: nl.linkedin.com › company › scango-nl

Internet: www.scango.nl