Geplaatst door WeFurn

Duurzame en ergonomische werkplek leasen met WeFurn

Honderden, zo niet duizenden euro’s investeren in nieuwe meubels voor je (thuis)kantoor? Niet meer nodig! Via de Nederlandse startup WeFurn is het vanaf nu mogelijk om ergonomische en recyclebare bureaus en bureaustoelen te leasen vanaf een paar tientjes per maand. Het abonnement start standaard voor drie maanden en is daarna maandelijks opzegbaar. Je zit dus nergens lang aan vast.

Alles-in-1 leasen voor een vast bedrag per maand
WeFurn biedt klanten een alles-in-1 pakket: na bestelling worden bureaus en/of bureaustoelen binnen 24 uur geleverd in de Randstad – thuis of op kantoor. De meubels worden in elkaar gezet, zodat het werken daarna gelijk goed kan beginnen. Ook worden de meubels gedurende het abonnement onderhouden. Gaat er iets stuk? Dan wordt er direct naar gekeken of je krijgt een nieuw exemplaar. WeFurn zorgt ervoor dat de bureaus en stoelen bij opzegging ook weer worden opgehaald. Leasen kan al vanaf één bureaustoel per maand. Ook is het mogelijk om werkplekken voor langere termijn tegen een lager bedrag te leasen.

Ergonomisch en recyclebaar
De meubels van WeFurn zijn allemaal ergonomisch en van recyclebare materialen gemaakt. Zo bestaat de bureaustoel volledig uit een polyamide-glasvezelverbinding. Zowel het bureau als de stoel is voor 98% recyclebaar. De stoel (ter waarde van € 822 excl. BTW) is ontwikkeld door Interstuhl en past zichzelf aan naar het lichaam van de gebruiker. De elektrisch verstelbare zit-/stabureaus (ter waarde van € 2.070 excl. BTW) zijn van Assmann, en bevatten aan de achterkant ruimte voor stekkers en usb’s. Een bureaustoel kost €30 per maand, een bureau via WeFurn bedraagt maandelijks €65.

Circulaire economie
WeFurn is opgericht door familie Van der Velde, die tevens eigenaar is van Interstuhl Nederland en België. Interstuhl is al 40 jaar een van de grootste bureaustoelen leveranciers op de Nederlandse en Belgische markt. “Ons doel is om elke ondernemer en werknemer te voorzien van de beste werkplek, voor een vast bedrag per maand en op een zorgeloze en duurzame manier. Iedereen verdient het om ergonomisch te werken, of je nu een klein of groot bedrijf hebt. Waarom aanschaffen als we ook kunnen delen”, aldus co-founder Annemarie van der Velde.

Meer info: www.wefurn.nl