Dynamic Native Ads: Het innovatieve advertentieformaat voor het verhogen van conversiepercentages

De commerciële experts van Refinery89 zijn ervan overtuigd dat een innovatief advertentieformaat de sleutel is tot de beste resultaten van een advertentiecampagne. Daarom introduceren ze Dynamic Native Ads, een baanbrekende aangepaste advertentie-indeling die niet alleen helpt gebruikers aan te trekken met zijn verbeterde visuals, waardoor de tijd in beeld met 40% toeneemt, maar ook het aantal kliks met hoge intentie verhoogt. Door de kwaliteitsweergave na een klik met 30% te verhogen, heeft deze advertentie-indeling bewezen te leiden tot een toename in conversies, vergeleken met traditionele en statische advertentie-indelingen zoals Direct Native Ads.
Dynamische Native Ads zijn een aanzienlijke upgrade van Native Ads dankzij geanimeerde elementen en interactieve functies. Ze zijn aantrekkelijk en zeer zichtbaar. Met Dynamic Native Ads kunnen adverteerders nog steeds die naadloze integratie bereiken die Direct Native Ads bieden, maar met de extra impact van visuals die gebruikers boeien.
In de woorden van Refinery89’s Head of Commercial Operations, Gijs Witteveen:
Dynamic Native Ads zijn een nieuwe kijk op digitale reclame. Ze passen zich aan aan de manier waarop het publiek tegenwoordig content consumeert. Met de toevoeging van onze Interest-Driven Targeting technologie kunnen we gebruikers op een meer gepersonaliseerde manier targeten.
Naast de toegevoegde functionaliteiten, zoals interactieve en dynamisch geladen elementen, stellen Dynamic Native Ads ons in staat om realtime wijzigingen aan te brengen om aan te sluiten bij de behoeften van zowel de adverteerder als het publiek. Ze zijn ideaal voor langlopende campagnes met een continu veranderend waardeaanbod.
Het combineren van Dynamic Native Ads met Refinery89’s Interest-Driven Targeting Technology heeft aangetoond succesvol te zijn in het plaatsen van advertenties voor het perfecte publiek voor merken, terwijl betere prestaties worden behaald op klikken met een hoge intentie. Dit formaat leidt tot meer bewuste kliks dankzij de verbeterde look en feel die een hogere kijktijd en betrokkenheid oplevert, waardoor bezoeken aan de landingspagina met verhoogde conversiepercentages worden gestimuleerd.
Over Refinery89
Refinery89 is een innovatief AdTech-bedrijf dat de behoeften van uitgevers voorop stelt en gespecialiseerd is in het helpen van het advertentie-ecosysteem door middel van hun technologie en mensen. Met haar oorsprong in Amsterdam en hoofdkantoor in Madrid is het eind 2018 opgericht door uitgevers, voor uitgevers en heeft het zich ontwikkeld tot het toonaangevende Europese uitgeversnetwerk.
Refinery89’s bekroonde technologieën, zoals Single Tag, stimuleren niet alleen de netto-inkomsten, maar geven uitgevers ook een concurrentievoordeel via een eenvoudige onboarding, een transparant dashboard en een voortdurende verbetering van de kwaliteit, kwantiteit, innovatie en distributie van de advertentie-inventaris van uitgevers.
Refinery89 is een Google Certified Publishing Partner en een lid en gelicentieerd leverancier in het IAB Transparency & Consent Framework, en blijft innovatieve in-house oplossingen ontwikkelen zoals onze cookieless Interest-Driven Targeting technologie voor adverteerders, de Single Tag oplossing om inkomsten van webuitgevers op schaal te stimuleren, en de Single Tag SDK om inkomsten van app-uitgevers op schaal te stimuleren.
Ga voor meer informatie over Refinery89 naar We Monetize Ads | For Publishers By Publishers | Refinery89 of neem contact op met Miguel Díaz de Terán (miguel@refinery89.com)
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.