Geplaatst door Easy Internet Marketing

Easy Internet Marketing opent nieuwe pand feestelijk

Vandaag vindt de feestelijke opening van het nieuwe kantoorpand van Easy Internet Marketing plaats. Het Bossche internet marketing bureau is al zes jaar gevestigd op de Larenweg maar heeft haar kantoorpand onlangs grondig verbouwd. De opening staat daarnaast in het teken van vijf jaar Easy.

Jeannette Franken, directeur van Easy Internet Marketing vertelt: “Ik ben enorm trots dat we hier vandaag staan. We hebben vijf hele mooie presentatieruimtes gecreëerd voor workshops, trainingen en presentaties. Daar vinden vandaag 20 workshops plaats op het gebied van onder andere zoekmachine optimaliseren en zoekmachine adverteren.”

Uniek concept
“De verbouwing is bedoeld om teams rondom klanten samen te stellen en het samenwerken te verbeteren. We willen laten zien dat we in dit segment een uniek concept bieden rondom de klant en vanuit de doelstelling van de klant: een compleet team dat voor jou klaarstaat, van adverteren tot gebruiksvriendelijkheid en de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobile en social media. Vandaag willen we geïnteresseerden laten ervaren dat we het samen doen en dat we een leuk, jong bedrijf zijn.”

Positief denken
Frank Trienen, algemeen directeur van de Tribal Internet Group waar Easy (http://www.easy.nl/) onder valt, vult aan: “12,5 jaar Tribal, 5 jaar Easy en de geboorte van EasyDeals: Ik ben super trots en blij om klanten, eigen mensen en heel veel partnerpartijen vandaag op bezoek te hebben en in een open sfeer te laten samenwerken. Juist in deze tijden van economische crisis zijn we blij dat we in internet werkzaam zijn, als groeimarkt, en zware tijden noodzaken nog meer om met elkaar samen te werken en elkaar vast te houden. En dat doen we dus ook. Het pand is alleen maar stenen maar ons nieuwe werk is hierop gebaseerd, open en gefundeerd. Wij geloven in positief denken: juist investeren als de markt in een dal zit en ons voorbereiden op een betere toekomst.”