Geplaatst door e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl is het best beoordeelde boekhoudpakket

Het online boekhoudprogramma e-Boekhouden.nl heeft de waardering van klanten hoog in het vaandel staan. De ervaringen van gebruikers geven een goed beeld van de kwaliteit van een pakket. En e-Boekhouden.nl wordt beoordeeld met een 9,3!

Reviews verzamelen
Om klantfeedback te verzamelen, maakt e-Boekhouden.nl gebruik van de onafhankelijke review-site Trustpilot. Gebruikers beoordelen een product aan de hand van sterren (1 t/m 5) en geven aan waar hun beoordeling op gebaseerd is. Trustpilot berekent vervolgens een zogenoemde ‘Trustscore’ op een schaal van 1 tot 10. e-Boekhouden.nl heeft een score van maart liefst 9,3 aan de hand van ruim 400 beoordelingen.

De beste in de branche
Trustpilot onderscheidt diverse categorieën bedrijven. In de categorie ‘Boekhouding’ staat e-Boekhouden.nl op de eerste plaats met een heel punt voorsprong op de nummer twee. Ook in de categorieën ‘Cloud Computing’ (positie 2) en ‘Software’ (positie 5) scoort het boekhoudpakket hoog.

Waarom e-Boekhouden.nl?
Een boekhoudpakket krijgt natuurlijk niet zomaar een 9,3. e-Boekhouden.nl is een online boekhoudpakket met alles wat een ondernemer nodig heeft:

– Ongekend eenvoudig
– Gratis cursus boekhouden
– Razendsnelle en deskundige helpdesk
– Gemakkelijk btw-aangifte doen
– Scan & Herken en Mail & Herken
– Koppelingen met banken, webshops, PSP’s en nog veel meer

Altijd ruimte voor verbetering
Een 9,3 betekent niet dat er geen verbeteringen meer mogelijk zijn. e-Boekhouden.nl streeft altijd naar het hoogst haalbare. Ook daarom is de feedback van klanten belangrijk: daarmee kan de service nog verder worden afgestemd op de wensen van de gebruiker.