Industry Wire

Geplaatst door Affinitas GmbH - eDarling

eDarling lanceert nieuwe TV commercials

Onder het motto ‘Vertrouwen’ start eDarling vanaf zondag haar nieuwe TV-campagne. Met deze nieuwe serie spots worden veelgestelde vragen van leden gethematiseerd en beantwoord. Met de campagne wil eDarling zich verder onderscheiden en duidelijk maken waar ze voor staat: Authenticiteit, Eerlijkheid en Veiligheid.

Na vorig jaar de claim ‘voor singles met niveau’ gelanceerd te hebben, welke ook bij deze campagne behouden blijft, wordt nu de communicatie uitgebreid waarmee het merk verder versterkt dient te worden. Door veelgestelde vragen van leden in het middelpunt te zetten, die zich niet alleen op het eDarling platform richten (maar op de gehele online datingmarkt), wordt de identificatie van de doelgroep in het oerwoud van datingsites gezocht en uitgelegd wat bij eDarling anders wordt gedaan.

Met 6 verschillende creatives, varierend van 15- tot 20 seconden, wordt door een mannelijke- en een vrouwelijke single, een situatie geschetst uit hun leven als alleenstaande. Beiden hebben een duidelijk beeld van waarnaar zij op zoek zijn bij een online relatiebemiddelaar en spreken dit in herkenbare woorden naar het publiek uit. Door middel van een ‘dialoog’ met de voice-over, wordt duidelijk hoe eDarling op de wensen en eisen van de leden ingaat.

“Met deze campagne willen wij uitleggen hoe de relatiebemiddeling bij ons te werk gaat en daarmee verder onze merkwaardes benadrukken. De spots geven een duidelijk beeld van wie wij zijn en waar we voor staan, met name onze wijze van bemiddeling op individueel niveau”, aldus Peter Gamelkoorn, verantwoordelijke voor eDarling BeNeLux.
De campagne, die vanaf aanstaande zondag te zien is in Nederland, is geproduceerd door Film Deluxe in Berlijn. De ontwikkeling is in eigen beheer gerealiseerd.

Op ons Youtube-kanaal kunnen de spots bekeken worden: eDarlingNL

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht