Efteling-tickets mobiel bestellen en betalen met MyOrder

Groningen, 27 september 2013 – Bezoekers van de Efteling kunnen vanaf vandaag ook via een smartphone app tickets kopen voor het attractiepark. Het is nu mogelijk om deze met MyOrder te bestellen en af te rekenen. Bezoekers ontvangen dan een digitaal ticket waarmee zij bij aankomst direct kunnen doorlopen naar de kaartcontrole en aan de kassa voorbij gaan.

De Efteling is na familiepretpark Koningin Juliana Toren het tweede attractiepark in Nederland dat het mogelijk maakt om met de smartphone tickets te bestellen en te betalen. De bezoeker selecteert in de MyOrder-app het Efteling-logo en doorloopt de stappen om tickets te bestellen. Deze kunnen daarna direct afgerekend worden waarna de gebruiker de digitale tickets ontvangt op zijn smartphone. Eenmaal aangekomen bij de Efteling worden de tickets gescand, waarna het dagje Efteling van start kan.

Bezoekers van het attractiepark konden al van tevoren tickets kopen via de website van de Efteling of bij de voorverkoopkanalen, maar daar komt nu dus de MyOrder-app bij. Fons Jurgens, Directeur Commerciële Zaken van de Efteling stelt: “De MyOrder-app is een uitstekende, innovatieve aanvulling op onze bestaande verkoopkanalen. Onze gasten kunnen via de app op een eenvoudige en snelle wijze hun Efteling-tickets bestellen. Het gebruiksgemak is groot. Daarmee past het prima bij de gastgerichtheid die we binnen de Efteling nastreven.”

Rabobank en Efteling zijn partners in kwaliteit. Met MyOrder levert Rabobank een oplossing die aansluit bij een wereld die steeds mobieler wordt. “Het feit dat een partij als de Efteling de samenwerking met MyOrder aangaat, is een enorme boost voor de bekendheid van mobiel betalen,” stelt Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder. “Hierdoor zullen duizenden mensen in Nederland het gebruiksgemak van mobiel bestellen en afrekenen gaan ervaren.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over MyOrder
MyOrder werd in 2008 opgericht door de ondernemer Thomas Brinkman (1983). MyOrder maakt het gemakkelijker en leuker om iets te kopen. Dat doet MyOrder op een manier die klanten vertrouwen geeft. Sinds augustus 2012 heeft Rabobank Nederland 80% van de aandelen van MyOrder in handen genomen, maar MyOrder is een bank-onafhankelijke oplossing.

Met de MyOrder app is het mogelijk om mobiel te bestellen en te betalen in restaurants, in de bioscoop, bij het parkeren en in andere branches. Eerder dit jaar implementeerde Shell bestellen en betalen met MyOrder bij de deli2go-restaurants bij alle 52 tankstations. Andere partijen die gebruik maken van MyOrder zijn onder andere Thuisbezorgd.nl, See Tickets en Superdirect.com.