Industry Wire

Geplaatst door MPG

Ellen Waalderbos cliënt content director MPG

Amstelveen, 29 maart 2021 – Met de komst van Ellen Waalderbos als cliënt content director bouwt MPG verder aan haar propositie als fullservice contentmarketingbureau. Met haar jarenlange ervaring op zowel strategie, concept als creatie bij onder andere Hearst en ANWB, wordt Ellen binnen MPG strategisch crossmedia-adviseur voor een breed scala aan opdrachtgevers.

Dolly van den Akker, CEO MPG.Group: ‘We hebben een enorm ervaren kracht in huis gehaald met Ellen. Daarbij hebben we bewust gekozen voor iemand die brede strategische ervaring heeft, aan klantzijde heeft gewerkt en bewezen succesvol merken heeft geholpen te groeien op basis van stevige contentstrategieën. Zowel met de MPG.Group als met MPG bedienen we onze klanten vanuit de fullservice & de full specialist gedachte. Ellen past met haar ervaring perfect binnen deze strategie. Door haar positieve instelling en doorzettingsvermogen haalt ze niet alleen het beste uit zichzelf en haar teams maar ook uit haar klantrelaties.’

Ellen Waalderbos: ‘Met veel plezier ben ik gestart bij MPG, dat ik het meest vooraanstaande contentmarketingbureau van Nederland vind, met de mooiste cases en de beste mensen. Daar maak ik graag deel van uit. Ik ben ervan overtuigd dat kwalitatieve en relevante content de beste verbinder is tussen merken en consumenten. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team creatieve crossmediale contentstrategieën te ontwikkelen voor onze opdrachtgevers en daarmee hun klantenbinding en merkreputatie te verbeteren.’

Over MPG.

MPG ontwikkelt sinds 1972 communicatie- en contentmarketingoplossingen voor de mooiste A-merken. Met ijzersterke en creatieve content helpt het bureau merken om een authentieke connectie op te bouwen met consumenten of met hun eigen medewerkers. Deze connectie resulteert in zowel commerciële als reputatie-impact. De ca. 70 medewerkers van MPG ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van het ontwikkelen van de positionerings- en communicatiestrategieën tot concept, creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG produceert en onderhoudt crossmediaplatforms, websites, apps, magazines, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties. MPG werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, Hertog IJs, Nederlandse Spoorwegen, Espria, Rituals en Rabobank. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG onder de naam MPG.Concepts met een kantoor in New York.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht