Geplaatst door E-mark

E-mark neemt email marketing activiteiten Zoomio over

Haarlem, 14 september 2011, E-mark, hèt fullservice internetbureau met focus op email marketing neemt de email marketing activiteiten van Zoomio over. Hiermee wordt de continuïteit voor de klanten van Zoomio gewaarborgd.
Maandag 12 september 2011 is in Denemarken bekendgemaakt dat Zoomio DK is overgenomen door een firma uit Zweden.

In Nederland neemt E-mark, uit Haarlem, de email marketing activiteiten van Zoomio over. E-mark zorgt daarmee voor een gestroomlijnde overgang van de email marketing activiteiten van de klanten van Zoomio.
Net als Zoomio koppelt E-mark haar applicatie, E-mark Mail, met diverse CRM oplossingen zoals Magento, Salesforce.com en Microsoft Dynamics.

“Wij zijn erg blij met deze overname, en uitbreiding van ons klantenportfolio. Door een focus op service en door in te spelen op de wensen van de klanten van Zoomio is dit het begin van een langdurige relatie. Bovendien kunnen wij deze klanten online ondersteunen met een breder pakket. Het bouwen van webshops, websites en online applicaties is, naast email marketing, onze specialiteit”, aldus Tim Hoefsloot, Algemeen Directeur van E-mark.

Over E-mark:
E-mark, opgericht in 1999, is hèt fullservice internetbureau met focus op email marketing.
Marketinginstrumenten ingezet door E-mark zoals in-huis gebouwde websites en webshops, SEO en websiteanalyse zorgen voor een solide professionele online basis met hoog rendement. Voor relevante en verhoogde traffic bouwt E-mark actiesites, games en heeft E-mark een eigen e-mailmarketing applicatie ontwikkeld, E-mark Mail. E-mark Mail is uitgegroeid tot een marktleidende en gebruiksvriendelijke e-mailmarketing applicatie. Voor gerichte en geoptimaliseerde e-mailcampagnes is E-mark Mail ook te koppelen met CRM en CMS systemen zoals Magento, Microsoft Dynamics CRM en Salesforce.

E-mark werkt onder andere voor Stage Entertainment, Hotels.nl, VVAA, NHA, Hyves, Michael Page, Vitae, Deen, Intrum Justitia en Akzo.

www.e-mark.nl