Geplaatst door ENNL

ENNL Effective Web Solutions en CAP-it worden ENNL Effective Business Solutions

ENNL Effective Web Solutions en CAP-it worden ENNL Business Solutions

Per 1 november 2013 zijn de krachten van ENNL Effective Web Solutions en CAP-it gebundeld. CAP-it en ENNL zullen verdergaan onder de naam ENNL Business Solutions. Het Alphense bureau zal een organisatie worden waar klanten terecht kunnen voor full-service oplossingen en voor strategisch advies voor optimalisering van de processen binnen hun bedrijf of organisatie. Deze stap is gezet om klanten nog beter te kunnen faciliteren. De twee disciplines vullen elkaar aan en versterken elkaar.

ENNL als one-stop-shopping organisatie

ENNL Effective Web Solutions heeft kennis en ervaring in het realiseren van online oplossingen in de breedste zin van het woord. CAP-it heeft zijn sporen verdiend met het definiëren van strategieën om organisaties efficiënter te laten functioneren.
Met de twee samengevoegde disciplines kan ENNL het hele traject voor een klant uitvoeren: ENNL als “one-stop-shopping” adres. ENNL zal zich in blijven zetten voor tevreden klanten en voor het blijven behalen van mooie resultaten.

ENNL :: Effective Web Solutions

ENNL houdt zich al een aantal jaar bezig met het bedenken, ontwikkelen en bouwen van online oplossingen voor het MKB. De kracht van ENNL ligt in de klantgerichte aanpak waarbij de wensen van de klant leidend zijn. Die wensen vertaalt ENNL naar oplossingen die passen binnen de processen van het bedrijf en bij de werkwijze van de klant. Om deze reden is ENNL genomineerd voor de Sterkste Schakel 2014 (de Rijnlandse ondernemingsprijs die wordt uitgereikt aan de meest klantgerichte onderneming van de regio Rijnland).

ENNL :: Process Improvements

CAP-it heeft jarenlange ervaring en expertise op het scheidsvlak van techniek in combinatie met processen. Die zijn niet los van elkaar te zien. De ICT technieken zijn tegenwoordig zo flexibel dat de toegevoegde waarde nu zit in het optimaliseren van de losse componenten tot een effectief geheel. In de afgelopen 10 tot 15 jaar zijn bij veel klanten diverse losse ICT oplossingen ingezet om de organisatie te ondersteunen. Nu is de tijd gekomen om deze losse elementen om te vormen tot een homogeen geheel dat afgestemd is op de gebruikers en de organisatie. Techniek bepaalt niet langer hoe de gebruiker ermee moet werken; de techniek is ondergeschikt aan de gebruiker.