Industry Wire

Geplaatst door SuperLab

EP: viert 75-jarig jubileum

Electronica retailformule EP: bestaat dit jaar 75 jaar. Om dit te vieren pakt zij groots uit. Met de EP: Facebook Jubileum Quiz geeft zij 8 weken lang 75 prijzen weg. De prijzen variëren van TV’s tot tablets, van wasmachines tot stofzuigers. Voorafgaand aan de quiz kan de deelnemer opgeven voor welke prijs hij of zij wil spelen. Interactief communicatiebureau SuperLab bedacht deze campagne met een sterke virale werking.

In deze campagne komen het verleden, het heden en de toekomst samen. De Jubileum Quiz bestaat uit 10 vragen die gaan over EP: en electronica. Bij iedere vraag zijn er vier antwoordmogelijkheden. Het is de bedoeling dat deelnemers zo snel mogelijk het juiste antwoord geven. Des te sneller de deelnemer is, des te meer punten de deelnemer krijgt. Er zijn extra punten te verdienen door het uitnodigen van vrienden. De deelnemer die aan het eind van de week de meeste punten heeft weten te verzamelen, wint.

SuperLab is sinds 2012 actief als interactief communicatiebureau. Voor klant EP: heeft zij een concept bedacht met een sterke virale werking. Naast het pushen van de campagne via kanalen als huis-aan-huisfolders, winkels, blogs en social media heeft de campagne zelf ook een sterke werking. Dit komt doordat deelnemers een wall post plaatsen en vrienden kunnen uitnodigen om hun score te verbeteren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht