Geplaatst door Schuberg Philis

Erice Euwes stapt over naar Schuberg Philis

IT-dienstverlener Schuberg Philis benoemt Eric Euwes (53) per januari 2020 in de functie van Customer Director.

Na 19 jaar actief te zijn geweest in verschillende sales functies bij Ordina, heeft Eric besloten over te stappen naar Schuberg Philis.

Met de benoeming van Eric breidt Schuberg Philis haar customer team verder uit. Het bedrijf heeft in 2019 wederom een forse groei doorgemaakt, waardoor de behoefte bestaat aan ervaren experts. “Zijn achtergrond in IT en financiële dienstverlening is een welkome versterking van ons bedrijf”, zegt Managing Director Jeroen Borst. “Wij hebben onze huidige positie bereikt met wat wij noemen ‘het 100 procent-principe’. Wij nemen de end-to-end verantwoordelijkheid voor het beheer van mission critical applications. We kunnen 100% beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid garanderen door onze unieke manier van werken. Eric neemt een grote hoeveelheid ervaring en een breed netwerk uit de financiële dienstverlening met zich mee, waar onze relaties veel profijt van zullen hebben.”

Eric Euwes werkte de afgelopen 19 jaar bij Ordina, voornamelijk als Sales Director. Hij was de afgelopen jaren verantwoordelijk als marktdirecteur voor alle klanten van Ordina in de sector financiële dienstverlening.

“Ik koos voor Schuberg Philis omdat ik geloof dat de combinatie van Expert Engineers, Ondernemerschap en Businesskennis essentieel zijn voor de implementatie van de Digitale Transformatie die onze klanten in de Financiële Dienstverlening ondernemen.”