Industry Wire

Geplaatst door Mercury7 - SMILE CARDS

Essent kiest voor Smile Cards

Amsterdam, maandag 9 maart 2016 – SMILE CARDS is het eerste voordeelplatform dat één jaar lang onbeperkt structureel voordeel biedt op een kwalitatief aanbod van verschillende retailers en dienstverleners. Men kan het gehele jaar zo vaak als men wil korting krijgen bij de aangesloten hotels, restaurants, wellness centers, kappers-en beautysalons, maar ook op dagjes uit, wijn, bloemen en gifts worden kortingen tot wel 50% gegeven.

Verschillende thema’s

De SMILE CARD komt in verschillende thema’s, zoals Beauty, Hotel en Bloemen. Er is ook een overkoepelende versie, de SMILE CARD Gold. Hiermee krijgt men structureel en onbeperkt 20-50% korting op alle thema’s zoals Hotels, Beauty-en Hairsalons, Restaurants, Bloemen maar ook Wijn, Gifts, Dagjes uit en Wellness resorts. De gebruiker kiest zelf of zij een plastic pasje of de digitale versie van de SMILE CARD willen gebruiken.

Private label

SMILE CARDS worden hoofdzakelijk B2B verkocht, waarbij de bedrijven de cards weggeven als incentive. Zo is er onlangs van de SMILE CARD Gold een private label versie gemaakt op initiatief van Essent en in actie voor KWF Kankerbestrijding. Essent en SMILE CARDS doneren per geactiveerde kaart die Essent aan haar klanten uitdeelt én naar gelang het gebruik van de kaart. Dit alles volgens de bijbehorende slogan, “Bespaar en Doneer!”

Win-win voor de gehele keten!

SMILE CARDS streeft ernaar om kwalitatieve retailers en dienstverleners in contact te brengen met consumenten. De aangesloten partners van SMILE CARDS hebben tevens zelf de mogelijkheid om via het SMILE CARDS-portal hun eigen speciale aanbiedingen te plaatsen en die door middel van een pushbericht direct naar de telefoon of computer van consumenten in de omgeving te sturen.

Directeur Olivier Chevalier: “Met SMILE CARDS genereren we omzet voor retailers en dienstverleners, terwijl we consumenten kortingen tot 50% bieden. Wij registreren het gebruik en kunnen deze informatie dus ook terugkoppelen, zodat een gebruiker na een jaar eventueel kan verlengen. Op die manier ontstaat er een soort van ecosysteem, met voordeel voor alle betrokken partijen. Continu direct voordeel en dus niet eindeloos punten sparen! Een structurele relatie aangaan met de gebruiker zorgt voor meer en kwalitatieve omzet. SMILE CARDS wordt vooral door bedrijven als incentive ingezet, het is tenslotte een gift that keeps on giving.“

Prijzen en verkoop

De prijzen van de verschillende SMILE CARDS variëren van €19,95 tot €149,95,- incl btw en zijn o.a verkrijgbaar online op www.mysmilecard.nl
SMILE CARDS worden over het algemeen vooral in grote volumes aan bedrijven verkocht die deze dan als incentive inzetten voor hun klanten en/of personeel.

SMILE CARDS is een concept van Mercury7, het bureau dat retailers en merken aan consumenten verbindt aan de hand van gifting- en voordeelconcepten.
Voor meer informatie zie: www.mysmilecard.nl en www.mercuryseven.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht