Industry Wire

Geplaatst door The Valley

Europees digitaal ecosysteem voor Basic-Fit

Basic-Fit heeft na een pitch The Valley aangesteld om een nieuw digitaal ecosysteem te ontwerpen rondom de fitness klant.

Binnen de opdracht vallen een digitale strategie, nieuwe website en een native app voor de vijf Europese landen waarin Basic-Fit actief is. Website en app worden geïntegreerd met de narrowcasting en een nieuw kiosk-systeem in de sportscholen. In het kader van de digitale strategie wordt een breed doelgroeponderzoek uitgevoerd. Naar aanleiding van dat onderzoek wordt het merk Basic-Fit opnieuw geijkt voor de verschillende Europese markten. Ook hierbij werken The Valley en Basic-Fit nauw samen.

René Moos, CEO Basic-Fit:
“De strategische capaciteiten van The Valley waren voor ons doorslaggevend. Er zijn veel partijen die een website kunnen bouwen, maar wij zochten een partner die ook op dit niveau mee kan denken.”

Philip Kok, CEO The Valley:
“We zijn er trots op dat we Basic-Fit kunnen helpen met hun forse ambities in Europa. De opdracht die Basic-Fit bij ons neerlegt sluit perfect aan bij onze kracht: vanuit een centrale merkgedachte de beste experiences voor alle touchpoints ontwikkelen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht