De evolutie van het callcenter vraagt om nieuwe communicatieoplossingen

Jabra, producent van headsets voor de grootste callcenters ter wereld, introduceert de oplossing voor het callcenter van morgen: de Jabra BIZ 2300. De Jabra BIZ 2300 herdefinieert de rol van de headset en is een direct antwoord op de veranderingen die momenteel plaatsvinden bij callcenters.
Ontworpen vanuit behoeften van callcenters
Callcenters zijn steeds vaker het eerste aanspreekpunt voor de klant, waardoor de callcentermedewerker meer en meer een merkambassadeur wordt. Dit betekent dat de strijd voor het behouden van de klant plaatsvindt in de callcenters. Om die reden is het belangrijk dat elk telefoontje zo professioneel mogelijk wordt afgehandeld, met een kristalhelder geluid, zonder achtergrondlawaai en met een snelle afhandeling van consumentenvragen via het communicatiekanaal van hun keuze (bijvoorbeeld via e-mail, een chatfunctie of per telefoon).
“We zien dat callcentermedewerkers steeds meer bijdragen aan het veiligstellen van de merkbeleving van klanten,” aldus Holger Reisinger, Vice President Marketing bij Jabra. “Deze bijdrage zal in de toekomst alleen maar groter worden. Bij het ontwikkelen van de Jabra BIZ 2300 stelden we onszelf tot doel de optimale headset voor de merkambassadeur te ontwikkelen, met het beste geluid in zijn klasse, een stevige, duurzame constructie en een uitzonderlijk gebruikscomfort.”
De Jabra BIZ 2300 is klaar voor massa-implementatie en verslaat andere merken op alle belangrijke punten: met tot vijftig procent betere ruisonderdrukking, twintig procent minder gewicht dan concurrerende headsets en de snoeren zijn versterkt met Kevlar.
Linda Hartig, Avaya Vice President Global Support Services over Jabra’s BIZ 2300: “Vandaag de dag streven bedrijven als Avaya perfectie na als het aankomt op merkbeleving. Onze Services Desk in Westminster, Colorado, heeft de Jabra BIZ 2300 uitvoerig getest en is erg te spreken over de geluidskwaliteit, die overeenkomt met de geluidskwaliteit die zowel Avaya als gebruikers van Avaya verwachten.”
Specificaties van de Jabra BIZ 2300:
– Luidsprekers die zijn geoptimaliseerd om het omgevingsgeluid te onderdrukken.
– Een microfoon met de best beschikbare ruisonderdrukking.
– Klaar voor massa-implementatie, wat inhoudt dat de Jabra BIZ 2300 compatibel is met elke IT-situatie, eenvoudig geïmplementeerd en geüpdatet kan worden, om zo eenvoudig mogelijk over te stappen.
– Onbreekbare 360 graden draaibare microfoonarm, die ervoor zorgt dat de callcentermedewerker de microfoonpositie aan kan passen, zonder dat het gevaar bestaat dat de headset stuk gaat.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.