Exact introduceert Exact Online Handel Geavanceerd

Exact introduceert vandaag Exact Online Handel Geavanceerd, een uitgebreide versie van Exact Online Handel. Deze cloudoplossing ondersteunt logistiek en financiën, inclusief CRM, van handelsbedrijven in het mkb. De nieuwe versie die vanaf vandaag beschikbaar is, is geschikt voor bedrijven die groeien en te maken hebben met een complexere logistieke uitdaging. Exact Online Handel Geavanceerd is in nauwe samenwerking met klanten ontwikkeld. Naast het realiseren van een gezonde marge ligt hun belangrijkste uitdaging in het managen van groei, het optimaliseren van logistieke processen en het voldoen aan wet- en regelgeving.

Exact Online Handel Geavanceerd ondersteunt bedrijven die onder andere werken met meerdere magazijnen en te maken hebben met serienummerregistratie of verplichte partijregistratie voor het traceren van goederen. Ook bedrijven die inkopen in bulk, zelf ompakken naar kleinere verpakkingen en te maken hebben met assemblage bij levering, kunnen dit met deze oplossing nu volledig in de cloud beheren.

“Deze software is voor ons een ideaal hulpmiddel om snel zaken te vinden in ons magazijn. De integratie van een verzamelpicklijst bespaart onze magazijnmedewerker daarnaast een hoop heen en weer lopen,” geeft Martin Smit, CEO van Eurovacuum, aan. “Een ander voordeel van het geavanceerde abonnement is dat we de goederen die bij levering geassembleerd worden, bij het klaarzetten direct kunnen afboeken. Dit voorkomt administratieve fouten. De keuze voor een cloudoplossing lag voor hand. Ik reis veel en wil altijd inzicht hebben. Daarnaast weegt het gemak dat updates en beveiliging voor je worden geregeld, voor ons niet op tegen het aanschaffen van een eigen server.”

“Wij merken dat veel handelsbedrijven in het mkb nog steeds werken met losstaande oplossingen en Excel-bestanden voor orders, voorraad en klantgegevens en dat zij daarnaast worstelen met de prijs- en margedruk uit de keten” geeft Marcel van de Sandt, product marketing director bij Exact aan. “Door het integreren van gegevens over de in- en verkoop, voorraad, CRM en boekhouding in één cloudoplossing kunnen handelsbedrijven een forse efficiëntieslag maken op het gebied van tijd en inzicht in de actuele bedrijfsgegevens. Met alle voordelen van een online oplossing en tegen beperkte maandelijkse kosten.”

Ondersteunen grotere bedrijven

Na de recente introductie van zijn cloudoplossingen in het Verenigd Koninkrijk zet Exact met deze verdere uitbreiding van het Exact Online-portfolio een belangrijke stap binnen zijn strategie. Internationalisatie en de ondersteuning van bedrijven die groter zijn in omvang of een uitgebreidere logistieke behoefte hebben zijn daarin belangrijke pijlers.

Beschikbaarheid Exact Online Handel Advanced

Exact Online Handel Geavanceerd is per direct beschikbaar via de website van Exact. Kijk voor meer informatie op www.exactonline.nl/handel.