Industry Wire

Geplaatst door Experis

Experis start campagne gericht op de groei van professionals

Diemen, 1 mei 2017 – Experis, het professional-label van ManpowerGroup, lanceert vandaag een campagne rond het thema groei. Hiermee versterkt het merk haar positie in de Nederlandse markt en draagt haar visie nog verder uit. De campagne, onder de noemer ‘Blijf groeien’, omvat het online contentplatform www.experis.nl/blijfgroeien met videocontent gemaakt door eigen professionals, een learnability test en twee  radiocommercials.
“Bij Experis luisteren we niet alleen naar de ambities van onze opdrachtgevers, maar juist ook naar die van onze professionals”, zo schetst Stephanie Hoogenraad, directeur Experis Nederland. “Onze werkwijze kenmerkt zich door een sterk persoonlijke, kandidaatgerichte en toekomstgerichte aanpak, met altijd de focus op groei. Voor zowel werkgevers als kandidaten, want dat gaat hand in hand.”
Blijven ontwikkelen
Experis focust zich op de continue ontwikkeling van professionals. Hoogenraad: “Wij houden van talent met ambitie, omdat het ervoor zorgt dat stapjes sprongen worden en omdat het de drijvende kracht achter ontwikkeling is. Het maakt van talenten echte experts, en daar zijn onze opdrachtgevers naar op zoek. Deze talenten willen we laten groeien. Alleen dan kun je de perfecte verbinding maken.”
Truman
De campagne is ontwikkeld door het storytellingbureau Truman. Zij ontwikkelden het concept, de content marketingstrategie en het design van de campagne. De looptijd is tien weken en de voornaamste doelen zijn het creëren van brand awareness onder professionals en het verder uitbouwen van het netwerk binnen deze groep.
Over Experis
Experis bemiddelt tussen opdrachtgevers en professionals in onder meer Finance, Engineering en IT. De verbinding van het juiste talent aan organisaties zorgt voor het realiseren van ambities en gezamenlijke groei. Door elke dag het allerbeste uit talent te halen, maken onze professionals het verschil met hun kennis en expertise.
Experis is onderdeel van ManpowerGroup.
Voor meer informatie: www.experis.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht