Industry Wire

Geplaatst door Extreme Networks

Extreme Networks voegt Premier-niveau toe aan servicesportfolio

Utrecht – Digitale transformatie is nog steeds zeer complex. Minder dan 30 procent van de technologieleveranciers van organisaties zijn actieve partners als het gaat om inspanningen op het gebied van digitale transformatie. Om klanten te helpen bij het vinden van de juiste route bij deze belangrijke initiatieven, lanceert Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) zijn Premier Services, een hoogwaardige ondersteuningsservice die wereldwijd beschikbaar is voor klanten. Met medewerkers uit het bekroonde team van Customer-Driven Networking ™-experts biedt Extreme Networks Premier Services in twee varianten: Premier en PremierPLUS. Deze bieden uitgebreide, proactieve betrokkenheid en ondersteuning en beheer bij Extreme-technologie-implementaties, vanaf de ideevorming tot aan de daadwerkelijke installatie en daarna.

Extreme Premier Services bieden klanten netwerkexpertise en een eigen advocacy-team om ervoor te zorgen dat aan alle servicebehoeften wordt voldaan, zelfs voordat de klant onderkent dat hij ze nodig heeft. Klanten hebben een eigen, centraal aanspreekpunt voor productvragen, informatieverzoeken en het verwerken van serviceaanvragen, samen met prioritering van openstaande vragen. Het wereldwijde technische supportcenter van Extreme Networks, GTAC, is 24 uur per dag beschikbaar. Extreme Premier PLUS biedt dezelfde optimale service, met extra monitoring, beheer en respons.

Premier Services worden direct door Extreme Networks aan de klant geleverd. Deze services zijn ook beschikbaar via de Extreme Channel-partners voor hun eindgebruikers.

Premier Services vormen een belangrijke aanvulling op het uitgebreide aanbod van Extreme-services, waaronder:

· Professional Services. Advies over netwerkoplossingen en implementatie door Extreme Networks op basis van meer dan 20 jaar branche-ervaring. Diensten omvatten evaluatie- en migratieservices, projectbeheer, technologie-integratie, implementatie, kennisoverdracht, wereldwijde infrastructuurdiensten, prestatie-optimalisatie, netwerkbeveiliging en on-site beheer en ondersteuning.

· ExtremeWorks ™ Maintenance Services. Hoogwaardige 24-uurs netwerkondersteuning, van configuratie-assistentie tot het oplossen van hardwareproblemen door het volledige eigen supportteam van Extreme. GTAC-services zijn 24/7 beschikbaar en bieden ondersteuning op locatie indien beschikbaar. Toegang tot firmware- en software-updates en upgrades is beschikbaar voor de duur van het contract. Klanten hebben volledige toegang tot de kennisbank van ExtremeWorks via selfservice, samen met webondersteuning.

· Managed Services. Flexibele monitoring, beheer en ondersteuning van vaste en draadloze Extreme-netwerken voor een optimale netwerkbeschikbaarheid, -beveiliging en -prestaties. Diensten omvatten cloudopslag van netwerkconfiguraties en optioneel updaten van configuraties en software, toegang tot netwerkrapportage via een Managed Services Gateway, onmiddellijke zichtbaarheid van netwerkstatus via een cloud-dashboard, een volledig beheerde 24/7 security threat monitoring service, internettoegang voor gasten en een eigen servicemanager. Extreme Premier, Professional en ExtremeWorks Maintenance Services zijn optioneel.

· Network Infrastructure-as-a-Service. Toegang tot Extreme-netwerkoplossingen aangeboden via een flexibel financieel model. De middelen zijn te huren via een voorspelbaar, flexibel maandbudget. Klanten kunnen gebruikmaken van planning -en implementatiediensten en ondersteuning, evenals van Extreme Premier, Professional en ExtremeWorks Maintenance Services. Ook zijn Managed Services-pakketten beschikbaar.

· Training & Certification Services. Technische training voor klanten en partners na verkoop die hun investering in Extreme Networks-technologie willen maximaliseren. Het curriculum is ontwikkeld op basis van eenvoudige, modulaire opleidingen die live worden aangeboden, via een virtuele instructeur of on-demand voor zelfstudie.
Voor opleidingsklanten biedt Extreme ook de Extreme Campus-overeenkomst, een eenvoudige manier voor onderwijsinstellingen om over Extreme-softwarelicenties te beschikken, samen met onderhouds- en professional services, voor een vaste prijs per student per jaar.

Rob Rosa, Vice President of Worldwide Service Sales, Extreme Networks, Inc.: “Digitale transformatie is complex, en de pijn is acuut voor IT-organisaties. Zij zijn belast met het overbruggen van de kloof tussen de legacy-technologie en -processen en de volgende-generatie oplossingen en benaderingen. Onze klanten zijn bedrijven die sterk afhankelijk zijn van netwerktechnologie en op zoek zijn naar een vertrouwde partner die hen helpt bij de transitie, zodat ze de slag niet missen. Met de Extreme Networks Premier Services gaan we verder dan de industrienorm door niet alleen reactieve support te leveren, maar ook proactief advies. Wij helpen onze klanten om de productiviteit van werknemers te maximaliseren en ervoor te zorgen dat hun netwerken echte zakelijke waarde leveren bij elke stap in het proces.”

###
Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht