Industry Wire

Geplaatst door Fabrique [merken, design & interactie]

Fabrique maakt theatrale website voor Het Muziektheater Amsterdam

Het Muziektheater Amsterdam koos voor het multidisciplinaire ontwerpbureau Fabrique, vanwege hun heldere visie en strategie. Matthijs Klinkert, afdelingsleider Fabrique: “Het Muziektheater Amsterdam is een bijzonder theater waar producties van concept tot voorstelling in huis worden gemaakt en waar ook het beste aan dans en opera uit de hele wereld is te zien. Die rijkdom aan visuele theatervormen in combinatie met de nieuw ontwikkelde huisstijl van reclamebureau Koeweiden Postma waren voor ons de uitgangspunten om een website te maken.”
De website biedt veel mogelijkheden voor visuele informatie als filmtrailers en fotomateriaal. De donkere kleurvoering op de homepage brengt de bezoeker alvast in theatersferen. Het logo is in de homepage verwerkt met lichtpuntjes die verwijzen naar het plafond in de zaal van kunstenaar Peter Struycken. “Zonder veel doorklikken kan men direct online een kaartje bestellen. Dat is een groot verschil met de vorige website die letterlijk uit de vorige eeuw stamde,” aldus Sandra Eikelenboom, marketingmanager Het Nationale Ballet. Voor de huisgezelschappen Het Nationale Ballet en De Nederlandse Opera zijn binding met het publiek en kaartverkoop de belangrijkste pijlers van de website.

Fabrique is een multidisciplinair bureau gevestigd in Delft en Amsterdam, dat zich de afgelopen vijftien jaar heeft ontwikkeld tot een toonaangevend bureau voor merken, design en interactieve media. 85 enthousiaste artists, engineers en storytellers werken met plezier en passie aan uiteenlopende opdrachten voor consumentenmerken, dienstverlenende bedrijven, de overheid, onderwijs, de entertainmentbranche en culturele instellingen.

Kijk voor het complete seizoensoverzicht 2010-2011 nu op www.muziektheater.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht