Geplaatst door Fadello BV

Fadello levert vanavond bij de Buren

Fadello levert vanavond bij de Buren!

Vanaf januari gaat Fadello een samenwerking aan met de Buren. Hierdoor kunnen de pakketten die via Fadello verstuurd worden, straks afgehaald worden op één van de meer dan vijftig afhaalpunten van de Buren.

De Buren is marktleider in Nederland van onbemande afhaalpunten. Door middel van de afhaalcode of via de applicatie kun je 24/7 je je pakket ophalen uit een toegewezen kluisje.

Op dit moment heeft de Buren al meer dan vijftig afhaallocaties bij onder andere Bruna, NS en Q-Park. De bedoeling is dat het aantal locaties de komende maanden flink gaat stijgen. Zo kunnen alle pakketten straks op één locatie afgehaald worden, ongeacht de vervoerder, met als doel: “Gemak voor de klant”.

Martijn Berkhout (CCO van Fadello) legt de keuze voor samenwerking uit: “Door gebruik te maken van vaste afhaallocaties, kunnen wij onze klanten nog beter bedienen. Op dit moment hebben wij al een zeer hoog eerste afleverpercentage, maar wij willen mensen ook nog de mogelijkheid bieden om hun pakket zelf af te halen. 35% van de consumenten geeft immers aan het belangrijk te vinden hun pakket zelf op te kunnen halen (GfK, 2016) en wij vinden het belangrijk om op deze behoefte in te spelen.”

Het in 2014 opgerichte bedrijf Fadello is continu bezig met innovatie. Met verschillende soorten dienstverlening wordt de behoefte van snelle levering ingevuld. ‘Vanavond geleverd’ en ‘Tot 23.59 uur bestellen, morgenavond geleverd’ worden al enige tijd aangeboden, maar sinds kort levert Fadello ook op avond naar keuze. Vanaf januari wordt de dienstverlening dus nog verder uitgebreid met de mogelijkheid tot onbemand afhalen.