Industry Wire

Geplaatst door WE Fashion

WE Fashion introduceert Brands WE® loves

Utrecht, 20 september 2021 – WE Fashion is het afgelopen jaar online enorm gegroeid. Nu breidt het fashion brand het assortiment in Nederland nog verder uit met geselecteerde merken onder de noemer Brands WE® loves. Hiermee speelt het merk in op de behoefte van klanten om voor ieder moment, groot of klein, goed voor de dag te komen. Met kleding, schoenen en accessoires onder één dak zet wefashion.com zich neer als de ideale one-stop-shop. De uitbreiding van het assortiment met geselecteerde favoriete merken past helemaal bij de ‘Better Together’-missie van WE Fashion.

Casually Stylish Living
Wefashion.com transformeert van een succesvolle monobrand naar een zeer gericht nicheplatform voor Casually Stylish Living. Hiermee wil het merk een gericht en gecureerd assortiment aanbieden, samen met merken waar de organisatie gecharmeerd van is. De naam ‘Brands WE® loves’ draagt deze visie dan ook uit. Nieuwe brands worden geselecteerd op basis van affiniteit met de doelgroep, overeenkomsten in de visie op Casually Stylish Living, focus op kwaliteit en een gedeelde duurzame visie op fashion. Daarnaast streeft WE Fashion naar aanvullingen op het bestaande assortiment, zonder daarin een overdaad aan opties per categorie te creëren, om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Geselecteerde brands
Onder Brands WE® loves op wefashion.com zijn nu al merken beschikbaar als Blue Ridge, O’Neill en Salty Dog. Daarnaast is er een selectie met de meest aansprekende merken van Nelson Schoenen en Brandfield accessoires verkrijgbaar. Naast Nelson zelf zijn dit o.a. Alpacas, Ecco, Nike, Skechers, en Vans. Vanuit Brandfield gaat het o.a. om Isabel Bernard, Violet Hamden en Sam Lewis. In de nabije toekomst hoopt WE Fashion het assortiment uit te breiden met nog meer passende merken met adequate aanvullingen, waaronder lingerie.

OVER WE FASHION
WE Fashion is een van origine Nederlands modemerk met stijlvolle, kwalitatieve collecties voor Men, Women en Kids en opgericht in 1962. WE Fashion staat met haar ‘Better Together’-missie voor verbinding en wil klanten helpen zich ‘Casually Stylish’ te kleden voor alle momenten in het leven die ertoe doen. Van een gepland familiediner en sollicitatiegesprek tot een onverwachte gebeurtenis als een huwelijksaanzoek of een spontane ontmoeting met je ex. Het leven is een aaneenschakeling van momenten, verwacht en onverwacht, dus WEAR THE MOMENT.

De collecties worden verkocht via de eigen winkels, wefashion.com en online partners (o.a. Wehkamp, Zalando en bol.com). Omni-channel initiatieven als het WE IS ME klantenprogramma en de mogelijkheid om in de winkel online te bestellen, complementeren de winkelervaring. Met 183 winkels en 2014 medewerkers is WE Fashion vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland. Daarnaast is WE Fashion via online partners vertegenwoordigd in Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Zweden, Finland, Tsjechië, Polen en Denemarken. Het internationale distributiecentrum en het hoofdkantoor van de organisatie zijn gevestigd in Utrecht, Nederland.

www.wefashion.nl

 

 

 

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht