Fast Lane verzorgt seminar rondom Java SE 8 en Java EE 7

UTRECHT, 27 januari 2014 – IT-opleider Fast Lane, Oracle Approved Education Center, verzorgt een gratis seminar rondom Java SE 8 en Java EE 7 op donderdag 13 februari in Utrecht.

Java is continue in ontwikkeling: eind 2013 kwam Java EE 7 beschikbaar en dit jaar wordt het langverwachte Java SE 8 geïntroduceerd. De geruchtenstroom rondom Java SE 8 draait op volle toeren. Verwacht wordt dat Java 8 in ieder geval compleet anders zal zijn dan alle eerdere versies van Java.

Fast Lane verzorgt een 2,5 uur durend seminar op donderdag 13 februari in Utrecht. Tijdens dit seminar gaat Java-expert Dalibor Topic dieper in op alle ins en outs rondom Java SE 8 en Java EE 7. Deelname is kosteloos. Om ervoor te zorgen dat er plaats is voor alle geïnteresseerden vindt het seminar zowel in de ochtend als in de middag plaats. Tijdens beide seminars wordt dezelfde informatie verstrekt.

Dalibor Topic licht toe: “There is a lot more to Java SE 8 than Lambdas. In this fast-paced overview of the JDK Enhancement Proposals funded for JDK 8, we’ll take a look at them all and learn about the new features in JDK 8. Then we will change to take a look at Java EE 7. On one hand, Java EE 7 continues the ease of development push that characterized prior releases by bringing further simplification to enterprise development. On the other hand, Java EE 7 tackles new emerging requirements such as HTML 5 support with new APIs.”

Registreren voor het seminar kan via http://bit.ly/seminar-java-se8-ee7.

Over Fast Lane
Fast Lane biedt praktijkgerichte, geautoriseerde Cisco-, NetApp-, Oracle- en VMware-trainingen, en richt zich op de werkgebieden networking, storage en virtualisatie.

Een training bij Fast Lane betekent trainen met geautoriseerd cursusmateriaal en oefenen binnen een officiële labomgeving. Fast Lane werkt uitsluitend met gecertificeerde docenten: docenten die het lesgeven combineren met (kortlopende) projecten en deze praktijkervaring gebruiken ter verrijking in de klas. De trainingen vinden in diverse leervormen plaats: klassikaal, online of in combinatievorm, zowel in een open rooster als in op maat gemaakte, klantspecifieke programma’s.

In 2013 ontving Fast Lane de award voor Cisco Global Learning Partner of the Year en in 2011, 2010 en 2009 ontving Fast Lane deze Cisco-award voor de regio Europa. In 2011 werd Fast Lane onderscheiden met de NetApp Partner Award. Fast Lane Benelux is een door Ecabo en GOC erkend stagebedrijf, een door het LPI geaccrediteerd opleider en lid van de VOI.

Fast Lane werd in 1996 opgericht en is op dit moment wereldwijd vertegenwoordigd. Fast Lane Benelux heeft kantoren en diverse trainingslocaties verspreid over Nederland, België en Luxemburg met het hoofdkantoor  in Utrecht. Meer informatie vindt u op www.flane.nl.