Industry Wire

De finalisten voor de Internal Branding Jaarprijs 2013 zijn bekend: Eneco, Lommerrijk en ONVZ!

De vakjury van de Internal Branding Jaarprijs heeft de beste Internal Branding praktijkcases van 2013 geselecteerd: Eneco, ONVZ en horecaonderneming Lommerrijk. Zij strijden op dinsdag 11 maart 2014 in de MINI Brandstore te Amsterdam voor deze prestigieuze prijs.

Op 11 maart presenteren de drie finalisten hun cases live. De finalisten hebben stevig bewijs dat het merk intern wordt waargemaakt en extern tot succes leidt. Daarmee worden de aanwezigen geïnspireerd en doen zij nieuwe inzichten op. De vakjury bepaalt samen met het publiek die avond welke organisatie het meest merk-waardige Internal Branding voorbeeld van 2013 is.

De finalisten

Eneco

Energieleverancier Eneco heeft met Eneco Express een plaats in de finale bemachtigd. Eneco Express is een unieke vorm van Social Media voor intern gebruik waarmee medewerkers met verhalen en ideeën hun collega’s inspireren en activeren op de strategie van Eneco. De jury waardeert dat de medewerkers zelf bepalen of en hoe ze hun ‘social rol’ oppakken waardoor er door alle lagen van de organisatie heen interne ambassadeurs ontstaan. De case sluit bovendien duidelijk op de identiteit van de organisatie (samen en duurzaam).

Lommerrijk

Lommerrijk is een Rotterdamse horecaonderneming op een unieke locatie aan het water in Rotterdam. De jury heeft Lommerrijk genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen mensen ‘in charge’ zijn gezet. Met een praktische, Rotterdamse uitvoering en eenvoudige maar effectieve hulpmiddelen.

ONVZ

Volgens de jury verdient zorgverzekeraar ONVZ een finaleplek omdat er veel aandacht en geduld is getoond om de boodschap stapsgewijs en vanuit een olievlekwerking bij de medewerker over te brengen. En dat een hoeveelheid en verscheidenheid aan middelen is ingezet.

Het Internal Branding Jaarprijs evenement vindt plaats op 11 maart 2013 van 19.00 uur tot 23.00 uur in de MINI Brandstore en is HET event voor iedereen die iets heeft, wil of doet met Internal Branding. Er is nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht