Finally Communication wordt ‘an agency’

Finally Communication, het BTL bureau van onder andere Coca-Cola, McDonald’s, Zorgdomein en Veenman, gaat verder onder de naam Finally an agency. Met het 12,5 jarig bestaan van het bureau lanceren zij hun nieuwe positionering en identiteit.
Managing Director, Lisette Samplonius: “Wij werken al 12,5 jaar voor de meest vooraanstaande merken maar hebben onszelf nog nooit zo naar buiten geprofileerd. Na al die jaren kunnen we zeggen dat Finally nog klopt, maar Communication niet meer bekte zoals het hoorde. We zijn een volwaardige agency geworden.”
Met de nieuwe website en positionering wil Finally an agency inspelen op een breder wordende vraag in de markt:
“Wij werken met name voor multinationals die nog steeds behoefte hebben aan traditionele communicatiemiddelen. Desondanks zien wij dat het online speelveld steeds breder wordt. Met onze nieuwe positionering laten we zien dat wij ook hierop kunnen inspelen. Daarnaast hebben we bewust gekozen voor een kleurrijke identiteit. Precies zoals we zijn: volwassen en speels tegelijk.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.