Geplaatst door Dynamicweb

Forrester neemt Dynamicweb PIM op in recent onderzoek

Dynamicweb staat vermeld in Forrester’s nieuwste rapport “Now Tech: Product Information Management, Q1 2020 – Forrester’s Overview Of 22 PIM Providers.”

Forrester heeft 22 PIM leveranciers geselecteerd door de PIM markt te analyseren en heeft zijn onderzoek gepubliceerd in het rapport “Now Tech: Product Information Management”. Het zeer erkende onderzoeksbedrijf heeft Dynamicweb PIM op de shortlist gezet als één van de toonaangevende PIM oplossingen in de markt, wat een grote erkenning is voor Dynamicweb. Opgenomen worden in Forrester’s onderzoek positioneert Dynamicweb PIM als een van de marktleiders.

“We zijn enorm trots dat we deel uitmaken van Forrester’s recente onderzoek, omdat we hard hebben gewerkt aan de ontwikkeling van Dynamicweb PIM tot een gevestigd platform in de markt. Deel uitmaken van Forrester’s onderzoek is een grote erkenning van ons werk en we zullen ons PIM aanbod blijven ontwikkelen om in de toekomst nog beter te worden.” Zegt Christian Beer, CEO van Dynamicweb.

Wat is PIM en waarom?
Digitalisering kan een uitdaging zijn voor veel bedrijven als het gaat om het leveren van consistente productinformatie via digitale kanalen. Dit is waar PIM waarde toevoegt aan het bedrijf als een systeem dat productgegevens organiseert, verkoop- en klantervaringen kan verbeteren, de time-to-market kan versnellen en zelfs bredere content gestuurde digitale transformatie inspanningen mogelijk kan maken.

“Onder onze +4.000 klanten wereldwijd zien we een groeiende vraag naar PIM, aangezien onze klanten allemaal deel uitmaken van een waardeketen waar productinformatie zowel up- als downstream moet worden geleverd. Deze vereisten, samen met Marktplaatsen en de behoefte aan productsheets en catalogi, zijn de drijfveren voor de vraag naar PIM die we momenteel zien.” Zegt Christian Beer, CEO van Dynamicweb

PIM van Dynamicweb
Dynamicweb PIM is een volwassen en professionele oplossing die alle mogelijkheden omvat die u nodig hebt bij het verwerken van productinformatie, van het verkrijgen van een 360-gradenoverzicht, een flexibele datastructuur, het garanderen van datakwaliteit, het benutten van productrelaties, het opnemen van digitale middelen tot ware meertaligheid. De oplossing kan worden ingezet als stand-alone of als onderdeel van de geïntegreerde Business Suite, samen met E-commerce, Content Management en Marketing Automation en kan eenvoudig integreren met Microsoft Dynamics ERP systemen zoals Business Central, F&Q, NAV en AX. Daarnaast streeft Dynamicweb naar een gebruiksvriendelijke UX en levert het feeds aan marktplaatsen, kanalen en gedrukte catalogi.

Over Dynamicweb
Dynamicweb is een Deens Software as a Service (SaaS) bedrijf opgericht in 1999 en biedt een unieke Business Suite. Het enige platform dat CMS, PIM, E-commerce en Marketing combineert inclusief kant-en-klare integratie voor de hele Microsoft Dynamics ERP familie.

Dynamicweb is momenteel vertegenwoordigd in 13 landen en bedient meer dan 4.000 klanten en 12.000 websites wereldwijd in nauwe samenwerking met +200 gecertificeerde partners.

Contact informatie
Christian Beer