Geplaatst door Freedom

Forse prijsverlaging bij Freedom via het KPN netwerk

Goed nieuwe voor bestaande en nieuwe Freedom leden!Freedom verlaagt de abonnementsprijzen via het KPN glasvezelnetwerk* per 1 mei. De verlaging is fors te noemen gezien sommige producten met 10,- per maand naar beneden worden gesteld.

De onderstaande tarieven (inclusief huur modem) worden per 1 mei van kracht en gelden voor zowel nieuwe als bestaande Freedom klanten.

Snelheid up/down Huidig prijs p.m. Prijs per 1 mei p.m. Actieprijs 1ste 24 mnd indien nieuwe klant p.m.
50Mbit / 50Mbit 51,- 51,- 46,-
100Mbit / 100Mbit 59,- 53,- 48,-
200Mbit / 200Mbit 67,- 57,- 52,-
500Mbit / 500Mbit 71,- 61,- 56,-
1Gbit / 1Gbit 76,- 67,- 62,-

Daarnaast kunnen wij voor nieuwe klanten nu een korting aanbieden van 5,- per maand voor de eerste 24 maanden. (Deze actie loopt tot 1 juni 2024)

Omdat Freedom internet levert over verschillende netwerken en gebruikt maakt van verschillende belichters, hebben we te maken met (aanzienlijke) verschillen in de huur van het fysieke netwerk. In plaats van alle tarieven te middelen om de consumentenprijs te bepalen, hebben wij gekozen om zo transparant mogelijk te zijn en onze netwerk huurprijs te verwerken in de maandprijs voor onze klanten. Hoe dit precies werkt hebben we eerder beschreven in dit artikel:

De verschillende tarieven per netwerk kan je hier vinden https://freedom.nl/diensten/netwerken

, je kan natuurlijk ook altijd even de postcodecheck doen op www.freedom.nl

dan zie je direct in het overzicht welke netwerken en belichters mogelijk zijn op jouw adres.

*Deze tarieven gelden indien KPN ook de belichting doet. In enkele gebieden werken we al samen met andere belichten en zijn tarieven nog scherper