Geplaatst door Knab

Fox Inkoop haalt € 50.000 groeikapitaal op bij het publiek

Fox Inkoop heeft € 50.000 opgehaald bij het publiek via Knab Crowdfunding. De lening zal met name worden gebruikt als werkkapitaal voor het aantrekken van nieuw personeel, investering in materialen en een marketingcampagne. Dit allemaal om de groei van het bedrijf mogelijk te maken.

Fox Inkoop is gevestigd in Rijen en ondersteunt bij contractuele en besparing-gerelateerde zaken voor het MKB, grotere ondernemingen, verenigingen, stichtingen en coöperaties. Deze ondersteuning biedt men aan voor een groot aanbod aan diensten zoals energie, telecom, afval, printing en sanitaire hygiëne. Het bedrijf werd in 2015 gestart door Nick Vos (23). In de korte bestaanshistorie is een goede en stabiele klantenbasis gerealiseerd. Nu de basis gelegd is wil Nick zijn bedrijf verder laten groeien.

“Het is een sport om een nog betere deal voor onze klant uit de markt te halen”
Nick Vos: “We maken na een inventarisatie van alle contracten een passende oplossing voor onze klanten op het gebied van onder andere energie, telecom, printing, sanitaire hygiëne en afval. Meestal werken we op no cure-no pay basis. Van kleine zelfstandigen tot ondernemingen en organisaties met meer dan 200 werknemers. We nemen het volledige contractbeheer over, agenderen de einddatum en zorgen voor de meest gunstige voortzetting voor de klant. Wij vinden het een sport om op basis van offertes die een klant al heeft liggen een nog scherpere en betere deal uit de markt te halen. Met behulp van de investering, mede mogelijk gemaakt door de Knab investeerders, kunnen we de gewenste groei gaan realiseren. Wij willen iedereen die het vertrouwen in ons heeft uitgesproken door een investering te willen doen, hartelijk danken voor dat vertrouwen in Fox Inkoop.”

Team uitbreiding
Fox Inkoop bestaat uit een enthousiast team van mensen die gedreven zijn om bedrijven te helpen besparen. Wij zijn altijd op zoek naar gemotiveerde mensen die deze passie met ons delen en die ons team willen versterken. Ben jij zo iemand of ken jij zo iemand dan nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen via 013-3031870 of info@fox-inkoop.nl

Remko Jansen van Knab: “Nick is 23 jaar en een zeer enthousiaste en ambitieuze ondernemer die een helder beeld heeft van waar hij met Fox Inkoop naartoe wil. Nick heeft een goede basis gelegd maar hij wil groeien. Dat klanten van Knab hem daarmee willen helpen is duidelijk, de lening was al binnen enkele minuten volgeschreven!”

Knab Crowdfunding brengt ondernemers en investeerders bij elkaar. Via het online platform kunnen Knab klanten investeren in bedrijven van ondernemers die op zoek zijn naar een snelle en gedegen financiering om hun groeiplannen te realiseren. Ondernemers met een financieringsbehoefte van € 50.000,- tot € 2.500.000 kunnen terecht bij Knab Crowdfunding. Knab Crowdfunding wordt aangeboden door Knab in samenwerking met Collin Crowdfund N.V. Collin beoordeelt de leningaanvragen en beheert de leningen. De investeringen in crowdfundingprojecten gaan via een Crowdfundingrekening bij Knab.