Industry Wire

Geplaatst door FRONTISME

FRONTISME lanceert website

Amsterdam, 14 oktober 2015 – Op 13 oktober 2015 lanceerde FRONTISME het product genaamd Time To Groove. Met Time To Groove wil FRONTISME het Amsterdamse nachtleven op een visuele manier in kaart brengen. Onder andere ArtDeli, Bitterzoet, Canvas, Doka, Paradiso, Panama en Tolhuistuin tonen interesse.

Initiatiefnemers Robin Humphreys en Nathan Lewis willen met het product voorgoed afstand nemen van de ellenlange feestagenda’s en het feit dat gebruikers op sociale media slechts een beperkt spectrum aan events voorgeschoteld krijgen op hun tijdlijn. Met Time To Groove kan de gebruiker niet alleen in één oogopslag het Amsterdamse nachtleven op de kaart zien, ook zijn de events naast genre ingedeeld in grooves (oftewel de sfeer). Door deze extra dimensie toe te voegen, kunnen gebruikers op zoek gaan naar een feest dat perfect bij de stemming van de avond past. Ook is Time To Groove beschikbaar als mobiele applicatie en deze staat voornamelijk in het teken van je locatie. Zo vinden gebruikers razendsnel een event dat op steenworp afstand ligt. Verder zal de website ook toegankelijk zijn voor toeristen die het nachtleven uit andere windstreken van onze stad willen ontdekken.

“’s Nachts na een biertje te hebben gedronken met vrienden, merken we dat het op zoek gaan naar een feest in de buurt soms nog een behoorlijke klus is. Met Time To Groove willen we de zoektocht makkelijker maken voor iedereen, zodat je alsnog de avond dansend af kan sluiten”, aldus Nathan Lewis.

De website is vlak voor het Amsterdam Dance Event 2015 (ADE) online gegaan en al meerdere clubs hebben zich aangesloten. Het eclectische aanbod van het bruisende nachtleven van Amsterdam is vanaf 13 oktober 2015 voor iedereen binnen handbereik.

http://www.timetogroove.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht