Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Frontline wint Partner Award van Interactive Intelligence

Drie keer is scheepsrecht: Frontline is door Interactive Intelligence onlangs onderscheiden als partner die in 2012 in de gehele EMEA-regio de meeste nieuwe klanten heeft verworven. Zowel in 2009 als 2011 was Frontline ook al de trotse ontvanger van deze Award

Kim de Boer, Partner Manager van Interactive Intelligence: “We zijn trots op deze Nederlandse Elite Partner die keer op keer nieuwe organisaties weet te overtuigen van de toegevoegde waarde van ons Customer Interaction Center (CIC). Dat lukt ze omdat ze bovenal partner zijn, meedenken over wat het beste is voor de klant en dat waarmaken in de praktijk. Al een paar jaar achter elkaar is Frontline er in geslaagd om zich op Europees niveau te onderscheiden van onze andere partners. We zijn vol vertrouwen dat ze deze trend zullen doorzetten.”

“Klanten van het eerste uur zijn nu nog steeds onze klant”, vertelt Rob Fechter, Commercieel Directeur bij Frontline. “Customer intimacy zit in onze genen en we voelen ons zeer betrokken bij de organisaties waar we mee werken. Samen zoeken we steeds naar de beste oplossing voor de specifieke vraag en behoefte van de klant.”

Binnen de contactcenterwereld is CIC uitgegroeid tot hét multichannel communicatieplatform voor organisaties die veel waarde hechten aan een kwalitatief hoogwaardig klantcontact.

Frontline is sinds 2005 partner van Interactive Intelligence en opereert vanuit het hoofdkantoor in Gouda.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht