Geplaatst door Synetic

Fullservice Drupal internetbureau Synetic bestaat 10 jaar!

Drupal internetbureau Synetic bestaat dit jaar 10 jaar. Wat begon met drie man sterk op een zolderkamer in Haarlem, is inmiddels uitgegroeid tot een succesvol en gedreven fullservice Drupal internetbureau met ruim 20 medewerkers en een portfolio om trots op te zijn. Voor Synetic is 2014 een jubileumjaar om terug te blikken, maar ook om vooruit te kijken en zich op de toekomst te richten. Een toekomst met ambitieuze plannen.

Vernieuwing website, logo en huisstijl

Ter ere van het jubileum lanceert Synetic een nieuwe bedrijfswebsite, huisstijl en logo. Een vernieuwing die past bij de ambitie van Synetic. Met deze nieuwe uitstraling laat Synetic haar kracht, kennis en ervaring samenkomen met haar visie, identiteit, kernwaarden en focus voor de toekomst. Afgelopen donderdag, 10 juli is de website live gegaan en zijn het nieuwe logo en de huisstijl officieel in gebruik genomen.

Design en functionaliteiten

“We zijn in 10 jaar tijd enorm gegroeid“, aldus Joost Appers, commercieel directeur van Synetic. “We werken voor mooie opdrachtgevers en hebben inmiddels een fraai portfolio opgebouwd. Sinds 2012 zijn we steeds meer richting fullservice gegaan, in plaats van ons alleen te richten op de Drupal techniek. Deze nieuwe weg en ons 10 jarig bestaan, vonden wij een goede aanleiding om onze eigen huisstijl onder de loep te nemen.”

De nieuwe huisstijl is lekker fris, open, toegankelijk, eigentijds en toch gewoon zakelijk. Dit ondersteunt daarmee de kernwaarden van Synetic. De nieuwe website is een showcase geworden. Niet alleen van de projecten van Synetic, maar ook van hun visie en vaardigheden. Responsive opgezet, heldere interactie en relevante content; alle ingredienten om Synetic nog beter te positioneren.

Over full service bureau Synetic
Synetic is hét full service internetbureau met een focus op Drupal. Op het kantoor van Synetic, dat gevestigd is in Uitgeest, werken dagelijks zo’n twintig medewerkers aan diverse uiteenlopende projecten van verschillende opdrachtgevers. Synetic is toonaangevend in haar technisch maatwerk, maar blinkt ook uit in zaken als strategie en design. Door samen te werken met en te luisteren naar haar opdrachtgevers, werkt Synetic aan het online succes van haar opdrachtgevers.

###EINDE PERSBERICHT###