Gaspedaal slaat nieuwe weg in

Vanaf vandaag is het mogelijk om op basis van Cost per Click (CPC) te adverteren op Gaspedaal.nl. Adverteerders betalen pas een fee op het moment dat de consument er voor kiest direct naar hun site door de klikken.

Gaspedaal.nl stuurt maandelijks zo’n 8.000.000 bezoekers naar diverse websites. Om toekomstige klanten zo effectief mogelijk naar de verschillende websites van de dealer te leiden wordt met CPC de traffic rechtstreeks naar de Voertuig Detail Pagina (VDP) van de dealer zelf doorgestuurd. Hierdoor zijn dealers in staat om zelf te monitoren wat klanten op de site doen, waar ze binnen komen, tot welke acties ze overgaan en vanaf welke pagina ze de site verlaten.

Jeroen Zaal, manager Koops Furness Internet, en één van de eerste gebruikers van de CPC mogelijkheid is enthousiast: “De positieve resultaten behaald met het doorlinken via Gaspedaal.nl, waren boven onze verwachtingen. Via Gaspedaal.nl hebben we duizenden extra bezoekers op onze site gehad. De gemiddelde conversie nam met 20% toe en we zagen in de periode van adverteren meer bezoekers in onze showroom. Wij zijn nu meer ‘in control’ van de bezoekersstromen naar al onze websites. Door dat extra overzicht hebben we meer tijd om ons te verdiepen in het bezoekgedrag van onze online klanten. Zo creëren wij meer conversie, meer engagement van onze doelgroep en uiteindelijk meer tevreden klanten. Het online speelveld van de klant verandert in een hoog tempo; wij veranderen mee.

“Inmiddels zijn veel bedrijven bekend met CPC campagnes en Gaspedaal.nl past in deze mannier van werken. Gaspedaal.nl is transparant en open over de cijfers en wat ze leveren. Bedrijven kunnen zelf de cijfers in de gaten houden en meten met Analytics. Op het moment dat de markt succesvol is zie je dat terug in het aantal kliks via Gaspedaal.nl en zijn klanten bereid om voor meer kliks te betalen. Op het moment het de markt tegen zit zullen er minder kliks zijn en betaald de klant minder. Dit is dus voor beide een win win situatie. Uit de eerste gesprekken die we met bedrijven hebben gehouden blijkt dat de markt toe is aan een nieuw afrekenmodel. Met Gaspedaal.nl zijn we hierin de eerste.” Aldus Rogier Smulders, Gaspedaal.nl

Over Gaspedaal.nl
Gaspedaal.nl is dé site waar het complete Nederlandse aanbod occasions te vinden is. Gaspedaal.nl indexeert 13 Nederlandse occasion sites en 5 tweedehands sites. Hiermee heeft Gaspedaal.nl het complete aanbod van Nederland op haar site. Gaspedaal.nl is onderdeel van Telegraaf Media Groep.