Geplaatst door Genesys

Genesys wordt centraal onderdeel van het vernieuwde aanbod van Alcatel-Lucent voor de grootzakelijke markt

De manier waarop mensen samenwerken en communiceren is sterk veranderd nu mensen altijd, overal en op alle manieren met elkaar verbonden kunnen zijn. De Alcatel-Lucent divisie Enterprise Market Group (EMG) laat de grootzakelijke markt hiervan optimaal profiteren volgens de Dynamic Enterprise-visie. Deze visie spiegelt grote ondernemingen een groeipad voor waarbij netwerken, mensen en bedrijfsprocessen onderling verweven raken, terwijl de kennis en ervaring van en over klanten, medewerkers en samenwerkende partijen maximaal worden benut. Waar in Alcatel-Lucent´s visie sprake is van dynamische werkgroepen die via verschillende kanalen tijd- en plaatsonafhankelijk communiceren, komen de hooggewaardeerde Genesys contactcenter-oplossingen sterk in beeld.

Gerry de Graaf, VP Sales Benelux EMG: ”Genesys´ aanbod is altijd uitgegaan van het ´contactcenter nieuwe stijl´, als integraal onderdeel van de totale bedrijfsvoering en de bijbehorende bedrijfssystemen. Met de opkomst van multichannel-klantcontacten in het internettijdperk, heeft Genesys die visie kunnen verzilveren. De nieuwe positie van Genesys binnen Alcatel-Lucent EMG zet een hefboom in werking. Genesys is een belangrijk element in de strategische omvorming van Alcatel-Lucent EMG naar het Web 2.0-tijdperk.”

Over Genesys
Genesys, een dochter van Alcatel-Lucent, richt zich volledig en onafhankelijk op software voor het beheren van klantinteracties via telefoon, het web en e-mail. Genesys-software verbindt klanten via zelfbediening of door begeleide service op dynamische wijze met de juiste middelen –– om optimaal in te spelen op klantbehoeften, de klantentevredenheid te optimaliseren en efficiënt met middelen om te springen. Met 4000 klanten in 80 landen leidt Genesys elke dag meer dan 100 miljoen klantinteracties in goede banen. Genesys doet het onderscheid tussen front- en backoffice verdwijnen en stelt ondernemingen en overheden in staat om hun hele organisatie voor de klant in te zetten. Zo voorkomt Genesys frustraties bij de klant, vergroot Genesys de efficiëntie en versnelt ze de innovatie. Meer informatie is te vinden op www.genesyslab.com.

Over Alcatel-Lucent
Alcatel-Lucent (Euronext Paris en NYSE: ALU) is de vertrouwde partner voor de transformatie van netwerken naar de volgende fase in communicatie. Het bedrijf werkt voor serviceproviders, ondernemingen en strategische sectoren zoals defensie, energie, gezondheidszorg, transport en overheden in de hele wereld. Alcatel-Lucent biedt oplossingen voor de levering van spraak-, data- en videocommunicatiediensten aan eindgebruikers. Alcatel-Lucent is een leider op het vlak van vaste, mobiele en geconvergeerde breedbandnetwerken, IP-technologieën, applicaties en services. Het bedrijf profiteert van de ongeëvenaarde technische en wetenschappelijke expertise van Bell Labs, een van de grootste innovatieorganisaties in de communicatiemarkt. Met activiteiten in meer dan 130 landen en het meest ervaren wereldwijde serviceteam in deze sector is Alcatel-Lucent een lokale partner met een wereldwijd bereik. Alcatel-Lucent realiseerde in 2009 een omzet van 15,2 miljard euro en het hoofdkantoor bevindt zich in Parijs. Voor meer informatie: www.alcatel-lucent.com.

Meer informatie:
PublieksWerk b.v.