Industry Wire

De genomineerden voor de Dialogue Marketing Awards 2014 zijn bekend!

De genomineerden voor de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ en ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ Awards zijn bekendgemaakt! Welke marketeers hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Donderdag 9 januari 2014 zullen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt. Paul Postma neemt die dag de DM Oeuvre Prijs in ontvangst.

Marketeers met lef en onderscheidend vermogen
De titels ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ en de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ worden toegekend aan personen die zich in de voorbije twaalf maanden positief hebben onderscheiden in het dialoogmarketingvak. Voorwaarde is dat het ‘talent’ maximaal vijf jaar werkervaring heeft. De genomineerden worden vrijdag 29 november door de vakjury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en creativiteit.

De genomineerden op een rijtje

Dialogue Marketeer of the Year:
Michiel de Bakker (Robeco)
Christiaan Koenders (ING Nederland)
Ralph Nieuwland (Obvion)

Dialogue Marketing Talent of the Year:
Ruud Verstraeten (GX Software)
Tomas Salfischberger (Relay42)
Yori Hogemann (CloseAlert)
Miryam de With (Nederlandse Spoorwegen)

Frans Reichardt, juryvoorzitter: “De jury is blij met het hoge aantal inzendingen en de kwaliteit van de kandidaten. Wie na de jurydag ook de winnaars mogen zijn, vast staat dat de keuze valt op professionals die de Awards waard zijn.”

DM Oeuvre Prijs voor Paul Postma
Naast de twee Dialogue Marketing Awards zal tevens de DM Oeuvre Prijs worden overhandigd. Deze Award wordt door het bestuur van DDMA toegekend aan een bijzonder persoon ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak en de sector. Ditmaal wordt de Award overhandigd aan niemand minder dan Paul Postma:

Ik vind het een eer en genoegen om de DM Oeuvre Prijs in ontvangst te mogen nemen. En om inhoudelijk bij te dragen aan het fascinerende vakgebied dat met toepassingen van papier tot web veel verschillende namen heeft. Maar in essentie gaat het altijd om het sturen van commerciële processen op basis van gedrag van de klant zelf. Dat kan vandaag beter, sneller en effectiever dan ooit.”

Dialogue Marketing Awards uitreiking
De winnaars van de Dialogue Marketing Awards zullen op donderdag 9 januari 2014 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in restaurant Stork te Amsterdam.

Meld je nu gratis aan voor de Dialogue Marketing Awards en nieuwjaarsborrel!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht