GetBright een van de eerste digital agencies in Zuid-Nederland

GetBright is een nieuw on/offline bureau in Breda, waar ruim 25 professionals werken. GetBright komt voort uit de bureaus Marconcepts en MarkC, die beide middenin de recessie zijn opgericht, inmiddels vijf jaar bestaan en nu zijn gefuseerd. GetBright is niet zoals gebruikelijk een technische ontwikkelaar, een marketeer of een reclamebureau, maar een slimme combinatie daarvan. GetBright is een fullservice bureau voor online en offline strategie, marketing, reclame, communicatie en websites. Dit type bureau – digital agency – zie je in de Randstad veel; in Zuid-Nederland is het aan het opkomen.
Stefan Schuyleman, partner GetBright: “Typisch voor GetBright is dat we geen keuze willen maken voor één bepaalde tool of discipline. We richten ons op het doel van de klant, en bekijken nuchter welke van de vele online en offline oplossingen het beste is. Daarin zijn we eerlijk en direct. Niet onze omzet maar het belang van de klant staat voorop.”
Fusiebedrijf
Eigenaren van GetBright zijn Stefan Schuyleman en Mehdi Du Puy, founders van respectievelijk Marconcepts en MarkC. Het fusiebedrijf GetBright is een strategische en praktische partner voor profit en non-profit organisaties die willen groeien in marketing en digitale volwassenheid. GetBright bedenkt marketingconcepten, maakt campagnes en ontwikkelt websites. Het bureau helpt organisaties om doelgroepen langs alle relevante kanalen – zowel online als offline – te bereiken en te activeren. De focus ligt op de sectoren zorg, zakelijke dienstverlening en MKB, in de Randstad en Zuid-Nederland.
Betrokken ondernemers
GetBright is ook al jaren pro deo actief in vele lokale en landelijke projecten. Het bureau ondersteunt onder andere de landelijke beweging Jongeren Op Gezond Gewicht, NAC Breda en netwerkclub Talent Hub Online Marketing.
Mehdi Du Puy, partner GetBright: “Wij maken graag mooie dingen, zonder dat daar direct wat tegenover hoeft te staan. Daarom vinden we het leuk om mee te werken aan sympathieke Bredase en landelijke initiatieven. De afwisseling van commerciële en maatschappelijke projecten geeft ons extra voldoening en houdt ons in balans.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.