Industry Wire

Geplaatst door Mindshare

Greetz kiest voor Mindshare

Mindshare heeft het media-account Greetz na een kort en dynamisch pitch traject
gewonnen.

De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en bredere
verankering van innovatie gedreven oplossingen.

Denise van Vliet – Elstgeest, Manager ATL & Activatie bij Greetz: “Mindshare heeft ons
overtuigd dat ze het bredere plaatje van onze business zien en de balans tussen branding
en performance voor een e-commerce speler als Greetz snappen. Net als Greetz zijn ze
groot fan van innovatie en we kijken daarom uit naar alle mooie projecten die eraan komen.”

Atva van Zanten, CEO Mindshare Nederland, voegt toe: ‘Ik heb genoten van de
gedrevenheid in ons team om de briefing van Greetz te kraken en vooral ook nu echt samen
aan de slag te gaan. Greetz is een geweldig merk welke een duidelijke fit heeft met onze
organisatie. Focus op kwaliteit en in de samenwerking altijd het beste uit elkaar willen halen.’

Mindshare is het meest bekroonde bureau van Nederland. Het afgelopen jaar veranderde
het de positionering en heeft het nog meer focus op ‘Good Growth’, ofwel duurzame en
lange termijn groei voor klanten. Naast acquisitie, is er ook aandacht voor eigen kanalen,
retentiemarketing en customer-lifetime-value. Daarnaast richt het bureau zich op
inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden om zo leidend te zijn in het vak van
morgen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht