Geplaatst door Z24 Media B.V.

Grootste MKB site Z24.nl lanceert ‘expert concept’ voor branded content

Uniek aan het concept is de manier waarop bedrijven hun kennis en expertise kunnen ontsluiten voor hun doelgroep door middel van een eigen expert. “Als grootste site voor het MKB weten we dat je ondernemers alleen kunt boeien met nieuws en relevante informatie”, zegt Arend van den Berg, uitgever/hoofdredacteur van Z24.

“Z24 heeft het nieuws, maar bedrijven hebben vaak een schat aan nuttige informatie die grotendeels ongedeeld en dus onbenut blijft. Wij gaan helpen die content te ontsluiten want content marketing zal steeds belangrijker worden. Daarom creëren wij nu een manier om op geloofwaardige en authentieke manier contact te leggen met de MKB-doelgroep.”

“Wij gaan daarin verder dan enig ander concept in de markt. We zijn nu in gesprek met grote adverteerders voor een beperkt aantal echte partnerships op basis van een exclusief domein, zoals bijvoorbeeld human resources, energie of finance”

Z24 is, twee jaar na een management buyout uit de FD Mediagroep, uitgegroeid tot marktleider op de online nieuwsmarkt voor het MKB. De site groeit sterk, trekt nu maandelijks zo’n 750.000 unieke bezoekers en is het enige medium dat ondernemers de combinatie biedt van enerzijds nieuws & analyses en anderzijds praktische informatie, zoals faillissementsgegevens, voorbeeldcontracten, rekentools, vragen-en-antwoorden, etc.
Meer informatie, niet voor publicatie
Arend van den Berg, uitgever/hoofdredacteur, 06 – 50 20 63 08