Haagse Communicatie Dag 2011

Onder het motto ‘People’s Publishing Power’ vindt het evenement dit jaar voor de tweede maal plaats. Steeds meer mensen gebruiken internet om informatie te brengen en te halen en hun mening te geven. Voor de particulier een aangenaam tijdverdrijf, voor de professional vaak niet minder dan een ramp. Want: wie publisht wat, wanneer en waar? De effecten daarvan kunnen een zorgvuldig opgesteld communicatieplan volledig in de war sturen. Met het binnenhalen van Leadbeater en Keen worden voor- en nadelen van ongebreideld internetten van alle kanten belicht. HCD 2011 vertrekt bij de meest gebruikte social media, devices en andere ‘publishing possibilities’ en gaat in op de effecten ervan op het professionele marketingbeleid, communicatiestrategie, conceptontwikkeling en middeleninzet. Het wordt een dag vol nieuwe inzichten en inspirerende discussies. Inschrijven voor de Haagse Communicatie Dag 2011 kan op www.hcd2011.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.